Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
7373
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Projeksiyonda Görüntü Çizgili... Yardım
İ
12 yıl (162 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar yeni bir optama HD 25 LV cihaz aldım. 10m S-Link marka bir kablo ile sinyal alamadım bir türlü. en sonda karıncalı bir ekran geldi. Neyse dedim, her zaman kullandığım bir vga kablo vardı. Onu bağladım. görüntü geldi ancak, görüntüde dikey çizgiler mevcut.

Belki ilk açtığımdandır dedim. Yarım saat sonra çizgiler gitti. Acaba bu normal mi yoksa cihazı tekrar aldığım yere göndereyim mi?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



M
12 yıl (1313 mesaj)
Binbaşı

@isikmuratim, cihazına hayırlı olsun diyemeden aldığın yere geri gönder demek kısmetmiş. Eğer perde ebatın büyük değilse lv modelini de değiştirmeni tavsiye ederim. Satılmayan model olduğu için 2700 -2750 tl ye satılıyordu bi ara. Fiyatının cazip olduğunu düşünerek tercih ettiysen sana benq w1070 önermiştim. 2.424 tl ye 9 taksitli alabilirsin Benq yu. Tabi ki optoma yı geri vermen zor olabilir... Kolay gelsin ...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @isikmuratim
İ
12 yıl (162 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

öncelikle hızlı cevabın ve yardımların için teşekkür ederim. aslında BENQ almak için araştırıyordum, fakat sizin dediğiniz gibi fiayata aldandım. istanbuldan proav diye biryerden eldım, oradaki arkadaş elimde 1 tane kaldı uygun fiyata vereyim dedi, kaçırma dedi bende aldım 2880 + 15 Kargo :-(

Artık yarın tekrar ararım onları, iade veya değişim içim umarım sorun çıkarmazlar... Aşağıda da bir ekran görüntüsü mevcut çizgiler gitti onun yerine 2 tane yatay şerit geldi.
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @max-well
O
12 yıl (561 mesaj)
Yüzbaşı

Merhaba,

bu sorun yanlış hatırlamıyorsam, anakart problemi olması lazım... kendi kendine mümkün değil düzelmez, hemen değiştirirler diye düşünüyorum...

geçmiş olsun...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
12 yıl (162 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Projeksiyonu aldığım firma ile görüştüm önce servise göndermemiz gerek dediler. (LetMeRepair Turkey diye bir yer.) Dün gönderdim, ancak oradaki arkadaşlara söyledim, ürün sıfır alındı ve arızalı geldi.
Eğer sıfır alınan bir ürün ayıplı-kusurlu çıkarsa sıfırı ile değiştirilmesi lazım. Fakat pek sıcak bakmadılar gibi ama hayırlısı, hiçte tamir olmuş şekli ile kullanmak istemiyorum ama hayırlısı,

Geri vermek yada sıfırını almak için uğraşacağım.

Bu arada parayı mail-order ile ödemiştim, bankayı arayıp ödemeyi durdurma gibi bir ihtimal varmı? Eğer böyle bir ihtimal varsa parayı durdursam etik olurmu sizce?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @max-well , @nuribaras , @objektif adam
M
12 yıl (1313 mesaj)
Binbaşı

Kişisel düşüncem bankayı araman etik olmaz. Tabi ki karar senin. Cihazın değişimi konusunda ısrarcı olabilirsin. Elektronik biraz da şans işidir ....





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi max-well -- 9 Nisan 2014; 19:44:50 >


Bu mesajda bahsedilenler: @isikmuratim
O
12 yıl (561 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: isikmuratim

Projeksiyonu aldığım firma ile görüştüm önce servise göndermemiz gerek dediler. (LetMeRepair Turkey diye bir yer.) Dün gönderdim, ancak oradaki arkadaşlara söyledim, ürün sıfır alındı ve arızalı geldi.
Eğer sıfır alınan bir ürün ayıplı-kusurlu çıkarsa sıfırı ile değiştirilmesi lazım. Fakat pek sıcak bakmadılar gibi ama hayırlısı, hiçte tamir olmuş şekli ile kullanmak istemiyorum ama hayırlısı,

Geri vermek yada sıfırını almak için uğraşacağım.

Bu arada parayı mail-order ile ödemiştim, bankayı arayıp ödemeyi durdurma gibi bir ihtimal varmı? Eğer böyle bir ihtimal varsa parayı durdursam etik olurmu sizce?

şimdi cihaz teslim edildikten sonra ne olduğu bilinmediği için servise mutlaka gitmesi lazım

eğer teknik servis "evet cihaz fabrika çıkışında sorunlu" derse ve ürünü alalı 1 ay olmuş ise yeni ürünü vermek zorundadır firmalar... teknik servis onay verdikten sonra satışı yapan firma yeni ürünü teslim etmek zorundadır...

yani bankadan durdurmanıza gerek yok, teknik servisi zorlayın, satın aldığınız yer satıştan sorumludur, sonrası teknik servisin konusudur... haklarınızdan bahsedin... satın aldığınız yeri teknik servisle görüşmesi için zorlayın...

geçmiş olsun, elektonikte olur böyle şeyler...



İ
12 yıl (162 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Çok şükür servis aradı ve değişim yapacaklarını söylediler. 2 hafta içinde cihazın yenisi gelecek inşallah.

Emeği geçen herkese teşekkürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @max-well , @objektif adam
M
12 yıl (1313 mesaj)
Binbaşı

qiskimuratım, tekrardan geçmiş olsun. Sorunlu ve sancılı bi dönem senin için. En azından cihazın değişim olması senin adına iyi gelişme. Perde ebatın 3 metre den küçük ve mat beyaz perde ise hd25-lv modeli ile pek mutlu olamazsın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @isikmuratim
İ
12 yıl (162 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Sağol teşekkürler. Daha perde almadım ama 6x3 metrelik yerim var. Nasıl bir perde önerirsiniz. Gerçi hemen alamam amayalım zamanda inşallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @max-well
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.