Beklenildiği gibi görüntüde bir değişiklik yok, sadece geometry instancing (çalılar GPU'ya bir kere gönderilip sonra orada çoğaltılıyor) ve çok ışık kaynağı için tek geçişte rendering kullanıldığı için performansta az bir değişiklik var. Tabii bu tek bir örnek, ama bana kalırsa SM3.0'da yapılıp da 2.0'da yapılamayacak pek birşey yok, yani sadece performans farkı göreceğiz 6800'lerde. Yorumlarınız?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
E tabii, daha hızlı AA,AF, daha çok açık oyun opsiyonları vs. sayesinde kalite artışı X800'lerde de 6800'lerde de olacaktır. Benim merak ettiğim SM2.0/3.0 arası farktı.
Isin ozu arkadaslar bu SM 3.0 dedikleri nane sadece oyun programcilarinin bir sahneye isik efekti eklerken islerine yarayacak, son kullanici ile alakasi olmayan bir durum. Ne bir performans artisi sagliyor ne de ekstra bir goruntu kalitesi yaratiyor. Adamlar demis zaten valla Nvidia'nin "iste SM 3.0'in farki!" diye ortaya cikardigi resim ve videolardaki goruntuyu nasil elde ettiklerini biz de anlayamadik. Cunku eger screenshotlara bakarsaniz aralarin da en ufak bir fark yok. Ayrica orada yayinladiklari goruntulerin aynisini ben benim 5950 de de aliyorum (tabii ortalama 15-20 FPS ile)
Beklenildiği gibi görüntüde bir değişiklik yok, sadece geometry instancing (çalılar GPU'ya bir kere gönderilip sonra orada çoğaltılıyor) ve çok ışık kaynağı için tek geçişte rendering kullanıldığı için performansta az bir değişiklik var.
Tabii bu tek bir örnek, ama bana kalırsa SM3.0'da yapılıp da 2.0'da yapılamayacak pek birşey yok, yani sadece performans farkı göreceğiz 6800'lerde.
Yorumlarınız?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.