Bu shift tuşunun genel amacı ve mantığı nedir? 2013 model corsa d manuel vites sahibiyim. Daha aracım 350 km de. Olayı anlayamadım. Shift 2000-2200 devirde yanıyor, vites yükseltiyorum ama bu seferde araç devri 1500 lere kadar düşüyor araç gaz yemiyor gibi zorlanıyor sanki. Nasıl yakıt tasarrufu olur ki böyle? Hem aracın max torku 4000 devirde, 2000 devir çok az değil mi? Bu shifte uymalı mıyım sizce? Tecrübel arkadaşların yardımlarını bekliyorum...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Shift vites degistirilebilir bilgi sistemi aracin zorlanmadan ilerleyebilecegi duz yollarda, rampa asagi inislerde makul, ancak arac dolu veya rampa cikislarinda degistirilirse elbette hantallasacaktir. Boyle bir durumda bilgi sistemine aldirmayiniz, zaten bir sure sonra isik sonup yuksek devirde tekrar yanar. 1-1 uymak mantikli degil isiga. Yorum kendi fikrimdir.
Bu shift tuşunun genel amacı ve mantığı nedir? 2013 model corsa d manuel vites sahibiyim. Daha aracım 350 km de. Olayı anlayamadım. Shift 2000-2200 devirde yanıyor, vites yükseltiyorum ama bu seferde araç devri 1500 lere kadar düşüyor araç gaz yemiyor gibi zorlanıyor sanki. Nasıl yakıt tasarrufu olur ki böyle? Hem aracın max torku 4000 devirde, 2000 devir çok az değil mi? Bu shifte uymalı mıyım sizce?
Tecrübel arkadaşların yardımlarını bekliyorum...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sero36 -- 16 Mayıs 2013; 20:34:45 >