Arkadaşlar bundan yaklaşık 1 ay önce trafik kazası geçirdim kırmızı ışıkta bekler iken arkadamdaki arac diğer bir aracın çarpması ile bana çarptı ve benim aracımın arka tamponunda hafif hasar oluşru,bunun üzerine kdz ereğli honda servisie arabamı bıraktım bugun almaya gittiğimde sigorta ile anlaşmalarının olmadığını ve cıkan 1.500 liralık masrafı benim karşılayacağımı benim ise sigortadan paramı alacağımı söylediler bende bu bilginin bana son ana dek asla verilmediği için epey bi servis personeli ile tartıştık.
bunun üzerine sorunu halledemeden eve dönme yoluna girecek iken arabama bindiğimde çalıştırdığımda inanılmaz bir sarsıntı ile karşılaşttım ustayı çağırdığımda sarsıntının motor kulağıının kırılması nedeniyle olduğunu farkettik,ben aracımı oraya teslim ederken asla böyle bir sorun yoktu durumu farketmemek mümkün değil keza inanılmaz bir sarsıntı vardı araçta,motorun sağ tarafındaki motor kulağı ortadan kırılmış idi,serviste ön taraf ile ilgili hiçbir problem yok iken onarım sadece arka kısımda olmuş iken ön tarafa ne yapabilecekleri hakkında bir fikir oluşmadı,dolayısıyla oradakilerede siz yaptınız gibi bir yaklaşımdada bulunamadım ama kafamda şüpheler yokda değil,bana 500 tl gibi bir masraf cıkardılar en sonunda mağduriyet söz konusu olduğundan (onlara göre) 380 tl ye parçayı değiştirebileceklerini söylediler,işcilik vs almadan....
Bu durumda zaten kaza sürecinde beni mağdur eden firma böyle muhlak bir durumla daha karşılaştırdı,ayrıca servisin kaporta bölümüde kendi bünyesinde dğeil sanayide şuan aracım orada onarılacak,sizden ricam bu konunun net anlaşılması için neler yapılabilinir,kimseye emin olmadanda bir yaklaşımda bulunmak istemiyorum kmsenin günahıuna girmekte istemiyorum....
Saygı ve sevgiler...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arabanı nasıl onarmışlar experin veya senin onayın olmadan ayrıca kaza sebebi ile arabayı muayene etmeler gerekir kulak kırıksa raporunda yazmalı aksı halde kabulü yapmayın
Servisin dosya açması lazım. Exper gelip aracı görüp hasarı onaylar, ve paranın aktarılacağı yeri belirler. Genelde araç sahibine para aktarılır (anlaşması olmayan yerlerde) ve aracın onarımı bittiğinde fotoları çekip expere yollanır. Experde dosyayı kapatıp sigorta şirketine paranın ödenmesini bildirir. sigorta şirketi parayı belirtilen hesaba yollar olay kapanır. Eğer dosya açılmayıp, hasarı exper görmediyse o iş yaş. Ancak dosya açıldıysa, exper hasarı onayladıysa sıkıntı oluşturacak durum yok. en geç 10 gün içinde para hesabınıza yatar.
Dosya Açılmış exper onaylamış onarım öyle yapılmışifakat sorun sşgorta ile anlaşama olmadığını bana sormama rağmen söylememelerinden kaynaklandı taki arabayı almaya gittiğim ana akadar,boludan oraya gitmişim bana birden bire 1500 tl hesap cıkardılar hiç hesapta yokken sorun burada oldu bende noter vekaleti verdim o vekalet ücretinide bana ödettiler tartışma buıradan cıktı..
Arabamı alacağım sırada ise arabanın titrediğini farkettim kaputu actığımda ise motor kulağının kırık olduğunu gördüm içimde büyük şüphe var arkadaşlar,ya kırılacağı vardı kırıldı (durduk yerde nasıl kırılsın)yada nasıl yaptılar ise bir hata yaptılar zorladılar kırdılar ama hasar arbanın arkasında idi aklım almıyor durudk yere 400 tl masraf cıkardılar bendeyken hiçir sorun yoktu..
bunun üzerine sorunu halledemeden eve dönme yoluna girecek iken arabama bindiğimde çalıştırdığımda inanılmaz bir sarsıntı ile karşılaşttım ustayı çağırdığımda sarsıntının motor kulağıının kırılması nedeniyle olduğunu farkettik,ben aracımı oraya teslim ederken asla böyle bir sorun yoktu durumu farketmemek mümkün değil keza inanılmaz bir sarsıntı vardı araçta,motorun sağ tarafındaki motor kulağı ortadan kırılmış idi,serviste ön taraf ile ilgili hiçbir problem yok iken onarım sadece arka kısımda olmuş iken ön tarafa ne yapabilecekleri hakkında bir fikir oluşmadı,dolayısıyla oradakilerede siz yaptınız gibi bir yaklaşımdada bulunamadım ama kafamda şüpheler yokda değil,bana 500 tl gibi bir masraf cıkardılar en sonunda mağduriyet söz konusu olduğundan (onlara göre) 380 tl ye parçayı değiştirebileceklerini söylediler,işcilik vs almadan....
Bu durumda zaten kaza sürecinde beni mağdur eden firma böyle muhlak bir durumla daha karşılaştırdı,ayrıca servisin kaporta bölümüde kendi bünyesinde dğeil sanayide şuan aracım orada onarılacak,sizden ricam bu konunun net anlaşılması için neler yapılabilinir,kimseye emin olmadanda bir yaklaşımda bulunmak istemiyorum kmsenin günahıuna girmekte istemiyorum....
Saygı ve sevgiler...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.