Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
1629
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SAMSUNG garanti sorunu,herkes okusun lutfen...
K
12 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Selam beyler,
kisacasi sorun su sekilde,
carrefourdan 1 sene evvel 2 tb harici disk aldim ve simdi bozuldu,carrefoura verdim garantiye vermediler,ithalatcici iflas etti dediler,samsung servisi hard diskleri seagate vermis,oda hollandaya kargo edilecek dediler,kargo bedeli 70 tl urun bedeli 170 tl,

alinan yer belli,
fatura var,
garantisi devam ediyor,
sacmaligin bu kadarina cevap bekliyorum,

ozellile samsung Turkiyenin yardimina ihtiyacim var,
burdan elinde samsung disk olanlara ivedilikle duyrulur

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudretx -- 15 Ocak 2013; 19:26:23 >

M
12 yıl
Yarbay

samsung türkiyeyi kaç kere aradım. bizim hdd diye bi ürünümüz yok artık diyorlar.
garantileriyle beraber komple seagate e devrettik diyorlar. Türkiyede seagate servisi yok galiba. hollandaya ptt kargo ile 30 lira tutuyor demişlerdi ama :)


benim hdd satın aldığım yerden 2 yıl, normalde 3 yıl garantiliydi. 2 yılı dolduğu için aldığım yere gönderememiştim. zaten fazla sorunlu değildi, ses için gönderecektim, hdd çalıştığı için sıfırlayıp kullanmaya devam ettim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
12 yıl
Yarbay

Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
12 yıl
Onbaşı

Arkadaşlar Tüketici Hakları diye bir kurum var biliyorsunuz. Neden boşa zaman kaybediyorsunuz, Madem aldığınız yer belli faturası da var gidin şikayetinizi yetkili bir kurumla çözmeye çalışın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ahmethan26

Arkadaşlar Tüketici Hakları diye bir kurum var biliyorsunuz. Neden boşa zaman kaybediyorsunuz, Madem aldığınız yer belli faturası da var gidin şikayetinizi yetkili bir kurumla çözmeye çalışın.

+1
+
4447711 samsung müşteri hizmetleri eğer ordan da çözüm olmazssa samsung tr ulaşın
size ithalatçıdan daha fazla yardımları olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

valla samsunga telefon ettim,biz bisey yapamiyoruz,siz hollandaya kargo ediceksiniz deyip kestirip atti,kargo bedelini ben neden oduyeyim samsungun ayibi da bu noktada basliyor zaten,kardesim tr servisin yoksa ben samsung tr kargo edeyim onlar nereye kargo edicekse etsin,

aman aman samsundan hdd almayin madur olursunuz,benden soylemesi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
12 yıl
Binbaşı

Tüketici hakem heyetine başvuru yapın, malı satmakla iş bitmiyor burada satıcı firmanında sorumluluğu var bu zaten yasa da açıkça bellidir...

Samsung artık HDD ile ilgilenmiyor olabilir ama Seagate'e devir etmiş bu işi, dolayısıyla harddiskinizi aldığınız yer oraya gönderip servis hizmetini verip ve masraflarını karşılamak zorundadır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
12 yıl
Yarbay

Carrefour gibi bir yerden elektronik eşya vs almamak lazım.



E
12 yıl
Binbaşı

Doğru BIM'den almak en temizi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Livermorium

Doğru BIM'den almak en temizi



Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
12 yıl
Yarbay

merhabalar benimde hdd m samsung ve garantisi devam ediyor inşallah sıkıntı çıkarmaz



M
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: WarSaw

Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.

nerde bu hocam ?

adresi var mı ? varsa orayla irtibata geçilebilir belki.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

quote:

Orijinalden alıntı: WarSaw

Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.

nerde bu hocam ?

adresi var mı ? varsa orayla irtibata geçilebilir belki.

Hasdal mıydı Hasköy müydü hatırlayamadım şimdi ama gene bizim forum içerisinde arızalanan Seagate disklerin garantiden değiştirilmesi diye bir konu vardı oradan daha sağlıklı bilgilere ulaşabilirsiniz
Samsung'un HDD bölümünü Seagate aldığı için tamamiyle o işlere orası bakıyor olması lazım zaten gelecek yeni diskin üzerindede büyük ihtimalle Seagate logosu olacaktır.


ahada buldum(Sefaköy müş)

http://forum.donanimhaber.com/m_36464526/tm.htm


edit:
diski yollamadan önce Seagate sayfasında RMA kaydı açmanızda ve diskinizin garanti sorgulamasını yapmanızda fayda var linkte yapılanlara göre hareket edin muhakkak





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 17 Ocak 2013; 17:20:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Binbaşı

Doğru samsung hard disk kısmını seagate e sattı, seagate i arayın onlar yardımcı olur, hollandaya kargolamanıza gerek yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sorun cozuldu beyler,2.defa urunu garantiye verdik sifir olarak geldi,size tavsiyem mutlaka aldiginiz yer ile gorusun sonuna kadar isi takip edin derim,hic ses cikarmasaydim yok yere kargo vs ile ugrasacaktim nihayet is tamamlandi.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.