1. sayfa
|
Merhabalar; öncelikle bu işe gönül veren herkese teşekkür etmek istiyorum benim sorum bende yeni kasa 1.4 70 bh 160 tork c3 2010 model bulunmakta aracım 82000 geldi şu an bir sıkıntısı yok fakat ben lastikleri 17 inc yapıp yaylarıda spor taktıktan sonra hem benden hem laatikten dolayı tüketim arttı malum kaldırmıyor.....yazılımla aracı rahatlatmak istiyorum.......arac fazla zorlanmadan siyah duman atmadan yada turboyu cok zorlamadan kaca cıkarabilirsiniz ve fiyat ne olur zaman arası olarak ne kadar sürer şimdiden ilginiz için teşekkürler |
| Hocam, farkı anlayabilmek için aynı grafiğin bir de işlem yapılmadan önceki halini de ekleyebilir misiniz? Tam olarak nerede ve nasıl değişim yaşanıyor anlayabilmek için. |
Merhabalar.. Rica ederim.. Bahsettiğiniz modifiyeler aracınızdaki yaysız kütleyi ağırlaştırıp, aktarma organlarınızda kaybettiğiniz gücü arttırır.. Bu özellikle ilk kalkış ve hızlanma performansına negatif etki eder.. Daha fazla gaza bastıracağı için tüketiminiz artar.. Bu durum ile sık karşılaşırız ve Chiptuning ile büyük ölçüde telafi edebiliriz.. Sıkıntısız olacaktır.. 92hp 215nm elde edilmektedir.. 1 saat sürer 650tl tutar.. Saygılar.. |
Araca daha önceden farklı bir firma tarafından yazılım yüklenmiş ve kullanıcısının birtakım sıkıntılarına çözüm üret(e)memişler, Biz yazılımsal sorunları hallettik ve kendi programımızı yükledik.. Yani orjinal hali yok.. Fikir vermesi baabında 112hp C5 dynosunu öncesi ve sonası olarak yarın paylaşacağım.. |
Teşekkür ederim, zaten aynı motor olduğu için epey faydalı olacaktır |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > bu Max güce odaklı bir uygulama değil.. Daha çok müşterimzin sık kullandığı düşük devirlerde daha fazla tork üretebilmek için çalıştık.. Nihayetinde de öyle oldu.. 345nm gibi bir max tork elde edildi.. |
|
Merhaba. Psa'nın sitesinde c4 mcp icin kaldırabileceği max tork 300 nm yazıyor. 345 nm torq arac için fazla olmaz mı. Herhangi bir sıkıntı çıkarmaz mı |
|
bu torkun aktarmaya aniden mi yoksa yumuşak bir şekilde mi iletildiğiyle alakalı.. bu değerler gerekli denemeler yapıldıktan sonra oluşturuldu ve arkasında duruyoruz.. |
Hocam deneme demişsiniz ama kısa sürelidir diye tahmin ediyorum. Mesela 20 000-30 000 km kullandıktan sonra sıkıntı çıkarma ihtimali olur mu? Birde 300 ile 345 arasında his olarak çok fark var mıdır? 0-100 hızlanma ya etkisi ne kadar olur? Son hız da bir değişiklik yapar mı? Son olarak da fiyatı soralım? |
Tork düşük devir gücüdür, son hız, v.s. gibi üst devir konularında bir etkisi olmaz.. 2011 de yaptığımız 112hp lik Otomotik C5 ler halen sorunsuz ilerliyorlar.. Özel bir kış kampanyamız var lütfen telefon la bilgi isteyiniz. |
| Telefon ve adres rica etsem |
|
< Resime gitmek için tıklayın > Tatlısu Mh. Akif İnan Sk. No6 Ümraniye İSTANBUL Ataşehir TEM Yanyol(Metro, Kamilkoç Terminalleri sırası) Ümraniye İstanbul 0216 471 12 82 0532 243 73 66 http://www.megachips.org < Resime gitmek için tıklayın > |
1. sayfa
Yeni e-HDI motorların programlama yöntemi ile motor güçlerinin arttırılması hususunda sorularını yanıtlayabilirim..
112hp motor ile ilgili geçenlerde bir uygulamamız oldu..
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 18 Aralık 2012; 23:04:40 >