Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
1055
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sözleşmem yok AKK uygulanıyor.
C
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



M
14 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Maverick80

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
14 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

quote:

Orijinalden alıntı: Maverick80

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.

Hiç önemli değil o konu onların sorunu sözleşme olmadan hizmet veremez, veriyorsa akkyı uygulayamaz Online İşlem merkezinden - fatura bilgilerim kısmından ilk ödediğiniz faturaya kadar gidip o sayfaların çıktısını alıp dilekçeye ekleyin. Hakem Heyeti faturası ödenen ürünün sözleşmesi olmadığını da görür. Sapına kadar haklısınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Maverick80

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

quote:

Orijinalden alıntı: Maverick80

quote:

Orijinalden alıntı: Cyber__Warrior

Arkadaslar gecen sözleşme icin aradım müsteri ihzmetlerini tamam 48 saat icinde mailinize yollanır dendi
1 hafta sonra döndüler sözleşmeniz yok diye.
Az önce aradım sözleşmem yok bana neye dayanarak kota uyguluyosunuz gibisinden dedim sözleşme yapalım 2 yıl taahüt veriyim kotasız yapın filan dedim yok geri adım atmıyolar.
Şimdi tüketici haklarına sözleşmesiz nasıl basvurucam basvurursam sonuç olumlu cıkarmı eğer hiç ugrasma derseniz direk iptal ettiricem. Nasılsa cayme bedeli filan talep edemezler şimdiden yardımlarınız için saolun arkadaşlar.

Sözleşmeyi yazılı olarak isteyin/istediyseniz bulamıyoruz dendiyse/denirse akkyı uygulayamacaklarını çünkü kayıp olduğunu yazın, buna yazılan cevabı bekleyin. Çıktısını alın. Faturayı dilekçeye önlü/arkalı yada orjinalini ekleyin. Konuyu ayrıntılı şekilde yazıp talep kısmına sözleşmenizin kaybedildiğini akknın bu durumda uygulanamayacağını sözleşmeyi kaybetmelerine rağmen internet vermeye devam ettiklerini bundan dolayı hakkınızın iade edilmesini isteyin.

Hocam sözleşme kayıp değil zamanında interneti bağlarken sözleşme yapılmamış. Unutulmuş sanırım.

Hiç önemli değil o konu onların sorunu sözleşme olmadan hizmet veremez, veriyorsa akkyı uygulayamaz Online İşlem merkezinden - fatura bilgilerim kısmından ilk ödediğiniz faturaya kadar gidip o sayfaların çıktısını alıp dilekçeye ekleyin. Hakem Heyeti faturası ödenen ürünün sözleşmesi olmadığını da görür. Sapına kadar haklısınız.

Peki teşekkür ederim. O şekilde yaparım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.