Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1424
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Seagate Garanti
A
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

S.A arkadaşlar. yaklaşık olarak 1.5 ay kadar önce ST31000340AS model HDD mi arıza kaydı oluşturup garantiye gönderdim . Henüz bana garantiden bir ürün gelmedi ve durum hakkında bilgi alamadım (ingilizcem olmadığı ve müsteri desteğinin sadece ingilizce yazılmasını istediği için).Bu konuda ne yapabilirim?Seagate nin istanbul bürosunun telefonu var mı yada bilgi alabileceğim bir numara veya mail?yardımlarınızı bekliyorum..İyi forumlar

**Konuyu yanlış yere açtıysam yöneticilerden uygun yere taşımasını rica ederim***

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



K
13 yıl
Yarbay

Garanti belgesi çıkmadı mı içinden.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

garanti belgesi yoktu.int sitesinden garantiyi kontrol edip gönderdim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Yarbay

ben daha önce iki kere gönderdim, ikisinde de 1 haftada yeni ürün geldi, sizde niye bu kadar geç oldu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bilmiyorum niçin böyle oldu..önceki daha erken bana ulaşmıştı..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.