S.A arkadaşlar. yaklaşık olarak 1.5 ay kadar önce ST31000340AS model HDD mi arıza kaydı oluşturup garantiye gönderdim . Henüz bana garantiden bir ürün gelmedi ve durum hakkında bilgi alamadım (ingilizcem olmadığı ve müsteri desteğinin sadece ingilizce yazılmasını istediği için).Bu konuda ne yapabilirim?Seagate nin istanbul bürosunun telefonu var mı yada bilgi alabileceğim bir numara veya mail?yardımlarınızı bekliyorum..İyi forumlar
**Konuyu yanlış yere açtıysam yöneticilerden uygun yere taşımasını rica ederim***
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
**Konuyu yanlış yere açtıysam yöneticilerden uygun yere taşımasını rica ederim***
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.