Aklıma takılanve çözemediğim bir konuda yardımınıza fikirlerinize ihtiyacım var.. Benim aracım 1993 model renault 11. Manuel jikleli haliyle. Eskiden ben sabahları aracı çalıştırmak için jikle yi çekerdim ve bir müddet ısındıktan sonra kademeli olarak kısıp motor ısınınca kapatırdım jikle yi. Motor ve karbüratör bakımı temizliği ve ayarından sonra sabah jikle çekmeme gerek kalmıyor. Sanki araç otomatik jikle li bir araç gibi oldu. Jikleye dokunmadığım halde sabah ilk çalıştırmada jikle varmış gibi deviri 2000-2500 arasına getiriyor ve kısa müddet sonra araç ısınınca normale dönüyor. Ben anlayamadım eskiden ben bunu manuel yapardım ve şimdi ne olduda ara kendi kendine bunu yapıyor. Bu konuyu gerçekten çok merak ediyorum.. fikirleriniz paylaşırsanız çok sevinirim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Aklıma takılanve çözemediğim bir konuda yardımınıza fikirlerinize ihtiyacım var.. Benim aracım 1993 model renault 11. Manuel jikleli haliyle. Eskiden ben sabahları aracı çalıştırmak için jikle yi çekerdim ve bir müddet ısındıktan sonra kademeli olarak kısıp motor ısınınca kapatırdım jikle yi. Motor ve karbüratör bakımı temizliği ve ayarından sonra sabah jikle çekmeme gerek kalmıyor. Sanki araç otomatik jikle li bir araç gibi oldu. Jikleye dokunmadığım halde sabah ilk çalıştırmada jikle varmış gibi deviri 2000-2500 arasına getiriyor ve kısa müddet sonra araç ısınınca normale dönüyor. Ben anlayamadım eskiden ben bunu manuel yapardım ve şimdi ne olduda ara kendi kendine bunu yapıyor. Bu konuyu gerçekten çok merak ediyorum.. fikirleriniz paylaşırsanız çok sevinirim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.