1. sayfa
| suzuki hayabusa |
başka bir şey eklemeye gerek yok arkadaş çok doğru konuşmuş.. |
|
Tamam yukarıdaki konu için cevabımı aldım. Kanuni CROSS 150 modeli için düşünceleriniz nedir. Sıfır almayı planlıyorum. İlerki zamanda yolda bırakma ,baş ağrıtma gibi sorunları olurmu. Dağlık bir alanda kullanacağım ,servis uzakta, sorun olmasını istemem. Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum. |
| kanuninin kros modelınde tek sorun galiba dişlerdi cok zorladıgında dişler kırılıyor bunun dısında bakımlarını aksatmazsan problem cıkarmayacagını dusunuyorum |
|
Kanuni CROSS 250 nin youtube videolarını izledim,gerçekten tatminkar.150 için dağ bayır performansı yetersiz deniyor. Bu sıra özellikle izlediklerim. YUKİ YK250 İZCİ CROSS KUBA STR 250 Rider Uygun 250lik Kanuni bulamazsam Kuba alırım diye düşünüyorum,acaba iyi bir kararmı? < Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın > |
| kuba 250lık'ler cok cekıcı duruyor ama kalıtesı hakkında bı fıkrım yok sen en ıyısı bı kuba satıcısına gıt otur ustune bak bakım hosuna gıdıcek mı ıcıne sınecek mı |
|
kuba 250 nin o parlak renkler yaklaşık 6 ay içinde solmaya başladı maalesef sahibi ile sohbet imkanı yakalayamadım ancak her gün gözüme takılan bir araç geçtiğim yolda |
hocam kubaların tasarımı hoş olmus ancak demıssın renkler solmaya basladı. İlerde problem yaşanır mı aldıgımız takdırde teknık olarak? Etiket felan yapsak motora nasıl olur? Ybr125 kullanıyorum şu an, ancak su aralar cross ve supermotoya merak saldım ,alsak üzer mi bizi kuba? |
işte dedim ya sahibi ile muhabbet imkanı bulamadım halen bulsam konuşacağım nasıldır sorun sıkıntı falan yaşadın mı hiç diye |
motorla ilgili görüşlerini beklıyorum ustam :) |
|
Konuyu hortlatıyorum yeni sezonda kross almak isteyen arkadaşlar için yaklaşık 1 sene boyunca KANUNİ CROSS 150 kullandım.Bu süre içerisinde uzun yol yaptım arazinin babasına girdim merdiven çıktım merdiven indim rampadan atladım (tavisye etmem bu motor için :D) Şimdi motor kesinlikle tam cross değildir çünkü ilk gözünüze çarpması gereken motorsikletin 130 kilo olması bu kadar ağır bir cross olamaz 2 kez arazide düşüp sürüklendim motor üstüme düştü egzozu üstüme... ayrıca motor yüksek ben 1.70 im motor bana yüksek geliyodu .grenajları far sinyal aksamları oldukça kötü araziye girerseniz fazla dayanmazlar gidişi çok iyi değil akıp gitmiyo motor vitesteyken motor aksamı olarak hiçbir sıkıntı çıkarmadı bana, Son surat 90 eğer rodajını itinayla yaparsanız 100 ancak 90 da motor pozisyonu yüzünden rüzgar fena bi şekilde tokatlamaya başlıyor.Artı yönlerinden en büyüğü görüntüsü bi bakan bir daha bakıyor motora grenejların belirli yerlerini folyoyla kapladım çıkartmalrını KTM çıkartmalarıyla değiştirdim bu işin içinde olan insnalar bile KTM zannediyodu Sonuç olarak bu motoru almak isteyen arkdaş bi kere uzun olmalı öyle sürekli bakım yapmadan arazide gezmeyi unutun bakımını yapmıcaksanız hiç bulaşamyın derim ben eğer diyosanız ki arazide çok zorlamıcam sakin kullanıcam motor alınabilir.Başlangıç için bu motoru tavsiye ediyolar bence yanlış bir seçim olur krosstan soğursunuz motorun ağırlığından dolayı neredeyse endro motorsiklet. Umarım birisi görürde yazım işine yarar ben aldığımda formlar bomboştu kafanıza bişey takılırsa pm atabilrisinhiz |
|
Hocam tavsiye ne peki yeni başlayacak cross çu için. Bu nasıl hocam http://www.spordunyasi.com/urun/mondial-cross-x---treme-max.aspx http://www.spordunyasi.com/urun/mondial-cross-x-treme-enduro-250-cc.aspx |
1. sayfa
KYMCO Agility City 125
KYMCO Agility 125
Fiyata takılmadan yorum yapalım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.