Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
8240
Tıklama
0
Öne Çıkarma
samsung 32d551 negatif görüntü problemi
N
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Selamlar,

2 hafta önce bir arkadaşıma samsung 32D551 LCD tv aldık. Bir haftadır tatildeydi. Bu gün döndmüş ve TV nin açılış ekranı, menüleri ve görüntülerin tamamı negatif çıkıyormuş. digiturk kullanıyor. Digiturk bağlantısını söküp TV yi kapattıp açtık. Menüler hata negatif görünüyor. Renkli negatif ama B/W negatif de değil.

Yarın servis çağıracak. Sizce ne olabilir?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



N
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tekrar selamlar.

Konuyu açtığım günün ertesnde TV ye bakmak için servisten eleman gelmiş. Sorunu görmüş ve TV yi servise götürmüş. 2 gün donra servis TV de bir problem olmadığını ancak testlerin devam ettiğini süylemiş. Bu gün servis tekrar aramış ve üründe sorun olmadığını söylemiş ve teslim edebilmek için ne zaman gelebileceklerini sormuş.

Elimizde sorunu gösteren cep telefonu ile çekilmiş bir video var. Bariz bir şekilde görüntü negatif.

Sorun aynen şu şekilde
http://www.youtube.com/watch?v=UEfa-vjTeTI

Burda video altında yazan yorumlara göre panel arkasındaki devrenin panelin metal bölümüne temas etmesiymiş sorun. Muhtemelen evden servise taşınırken bu sorun bir şekilde düzeldi. Ya da bildikleri için tamir ettiler.

TV yi kesinlikle teslim almak istemiyor arkadaşım. Ben olsam ben de almam. Ama ne yapmamız gerektiğini de bilemedik. Sanırım servis ile sorunu çözemiyeceğiz. Samsung Türkiye ve ürünü satın aldığımız Saturn ile çözmeye çalışacağız. Olmadı hakem heyetine gideceğiz.

Kestirme bir yol bileniniz var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
14 yıl
Yarbay

valal elektronik üründe eliniz kolunuz bağlı kalıyor

servis raporu olmadan bişey yapmaz satürnde

serviste sorunu çözdüyse sanırım yapacak bişey kalmıyor

iş samsunga kalırsa zaten hiçbişey yapmaz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sorun çıkınca gelen servis elemanının yazdığı notda beyaz ekran olduğu görülmüş ve inceleme için servise alınmıştır yazıyor. Ancak Samsung servis ile yapılan görüşmede herhangi bir problem görünmediği söylenmiş. Çözülen bir sorun yok yani. Sadece sorun tekrar etmemiş. Bu da cihazı daha da güvenilmez kılıyor. Bakalım ne olacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Samsung resmen sıvamaya başladı. Servis sorun yok diyor. MH biz bilmeyiz servis ne derse o diyor. Samsung Türkiye nin Eyüp Flat Ofis deki telefonu cevap vermiyor. Soruna yapıcı yaklaşan tek kurum ürünü satın aldığımız SATURN.

Eve gelen servisin ön raporunda "panel beyaz oluyor, atolyeye alınacak" yazmasına rağmen servis inatla sorun yok diyor. Evden servise giderken sarsıntı sonucu sorun gitmişse çok daha vahim bir durum sözkonusu.

SATURN de sorunu çözemezse hakem heyeti yolu görünüyor...



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacer -- 22 Haziran 2011; 0:01:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Pek ilgi çekmemiş ama bilgi paylaşımı adına sonucun ne olduğunu yazmak istedim.

TV Şişli'deki Samsung servisinden geldi. Servis raporunda sorun olmadığı yazılıydı. Saturn'un önerdiği Bakırköy servisini çağırdık. Servis geldi. Gayet sakin bir şeilde sorunu dinledi. TV yi çalıştırdılar. Görüntüde sorun yoktu. Bulunduğumuz yerde anten olmadığından yanlarında getirdikleri USB flash diski test videosu oynatmak için TV ye taktılar. Ve tataa.. Sorun tekrar belirdi. Bu şekilde bir iki fotoğraf çektiler. TV nin seri numarasının da fotoğrafını çekmek içib TV yi biraz öne eğdikleri anda sorun gene kayboldu.

Problemin panele giden kablolardan kaynaklandığını söylediler ve SATURN'ün 1 ay içinde değişim politikası olduğı için ürünün DAP kapsamında değişimine onay veren bir servis raporu hazırladılar. Kendilerine teşekkür ettik ve uğurladık. Bu aşamadan sonra SATURN ile yaptığımız görüşmede ürünü istediğimiz zaman raporla beraber onlara iade edip yenisini alabileceğimizi söylediler. Ürünün kutusu da atılmış olmasın karşın bir problem olmayacağını belirttiler.

Sonuç olarak Samsung servis kalitesindeki tutarsızlığı ve yapıcı olmaktan uzak, konuya hakim olmayan ve müşteriden çok firmayı koruyan müşteri hizmetleri ile ciddi imaj kaybediyor. Farklı forumlarda özellikle çamaşır makineleri ile ilgili yaşanan servis sorunlarını gördükçe sıkıntı veren ama çözülebilir sorunlar gibi görüyordum ama gerçekten beceriksiz bir servise düşerseniz allah sabır versin.

Son olarak, Samsung Bakırköy servisine ve SATURN Demirören müşteri ilişkilerine teşekkürler...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.