araç normal çalışma sıcaklığına gelene kadar sürülür.motor ve şanzıman normal ısılarına gelince araç rölantide çalışır durumda iken vites kolu tüm konumlara alınır yavaşça.. daha sonra sondan geriye doğru tekrar alınır.P konumuna alınır kol ve 2 dakika beklenir.daha sonra çubuk ile seviye ölçülür.tüm bu işlemler süresince araç rölantide çalışmalıdır.
çubuk üzerindeki minimum ve maksimum seviyeleri arasında yarım litre fark vardır.seviye max çizgisinde veya altında olmaldır.eğer min çizgisinde ise yağ ilavesi gerekir.bu kadar eksik yağla şanzıman da vitese geç atma veya vites geçişlerinde bocalama görülebilir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.