Sabahları aracı çalıştırdığımda gaz vermezsem araçta tekleme ve rölantide bozukluk oluyor. Gaz verdiğimde ise bu sorunlar kalkıyor. Araç benzinde gayet normal çalışıyor. araç ne zaman lpg ye geçse sorunlar başlıyor. Öncelikle gaz yemiyor. Araç gitmiyor. Bazen bu sebeple stop ediyor. araç ısındıktan sonra lpg de gaz yemeye başlıyor ancak bu seferde zaman zaman araç silkeliyor ve yine gaz yemiyor ; fakat bu sefer geçici bir gaz yememe oluyor. Uzun yolda bu şekilde yaptığında ayağımı gazdan çekip tekrar gaz verdiğimde genellikle sorun kalmıyor. Aracın boğaz kelebeği, potansiyemetre, rölanti motoru temizlendi. Bujiler yeni. Sizce muhtemel problemler nelerdir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Not: Araç 2004 octavia
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Buji dicektim ama yeni demissiniz. LPG'nin ayarina baktirin. Onun disinda LPG enjektorlerini temizletmeniz faydali olabilir. Kitiniz ne marka ve kac km'de bilgisini verirseniz ilgili ustalarimiz daha cok yardimci olabilirler.
Sabahları aracı çalıştırdığımda gaz vermezsem araçta tekleme ve rölantide bozukluk oluyor. Gaz verdiğimde ise bu sorunlar kalkıyor. Araç benzinde gayet normal çalışıyor. araç ne zaman lpg ye geçse sorunlar başlıyor. Öncelikle gaz yemiyor. Araç gitmiyor. Bazen bu sebeple stop ediyor. araç ısındıktan sonra lpg de gaz yemeye başlıyor ancak bu seferde zaman zaman araç silkeliyor ve yine gaz yemiyor ; fakat bu sefer geçici bir gaz yememe oluyor. Uzun yolda bu şekilde yaptığında ayağımı gazdan çekip tekrar gaz verdiğimde genellikle sorun kalmıyor. Aracın boğaz kelebeği, potansiyemetre, rölanti motoru temizlendi. Bujiler yeni. Sizce muhtemel problemler nelerdir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Not: Araç 2004 octavia
GAZ ENJEKTÖRLERİNİZ ARIZALIDIR.. ENEJKTÖRLERİNİZİ SERVİSİNİZDE DEĞİŞTİRMENİZ TAFSİYE EDİLİR.. DÜŞÜK OLASILIK ENJEKTÖR NOZULLARIDA BÜYÜK OLABİLİR.. SAYGILAR
Aracın kiti lavato ve takıldığından beri problemler bitmedi maalesef. Ağustos 2010'da taktırdım. Önce rölantide stop problemi vardı. Defalarca taktırdığım ustaya gittim sonunda montajda enjektörlere giden kabloların yanlış takıldığı tespit edildi. Bu düzeltildi bu sefer de yukarıda belirttiğim problem ortaya çıkmaya başladı. Yalnız aracın hava akışmetresinde problem olduğunu da düşünüyorum. Hava akışmetreye giden soketi çıkardığımda devirde herhangi bir değişim olmadı. Hava akışmetrenin arızalı olduğu nereden anlaşılır? Bu gibi problemler yapar mı?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Not: Araç 2004 octavia
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edebi -- 7 Şubat 2011; 20:07:16 >