Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1055
Tıklama
0
Öne Çıkarma
G500 ürün takibi
K
16 yıl (818 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar benim 01.03.2008 tarihinde teknosadan almış olduğum Toshiba Portégé G500'ün şarj yuvası genişledi şarj olmuyordu. Ben de 21.08.2009 tarihinde garantiye verdim, bana üzerinde Ürün takip numarasının ve arıza bilgilerinin yazılı olduğu bir kağıt verdiler. Ama ben, ürün takibini Teknosa'nın sitesinde bulamadım. Ürün takibini nasıl yapacağım ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



K
16 yıl (818 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

O
16 yıl (6039 mesaj)
Yarbay

Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.Muhtemelen cihazınızı yenisiyle değiştireceğiz diyeceklerdir.Bence değiştirmeyin para iadesi isteyin.Arkadaşım 1 hafta sonra Teknosa'dan G500'ün para iadesini alacak.Herkesde aynı arıza anakart problemi.G500'ler kronik arızalı.Şirkette 3 kişi aldık 3 müzde iade ettik bu yolla cihazları.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (818 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Teşekkürler.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.