Arkadaşlar benim 01.03.2008 tarihinde teknosadan almış olduğum Toshiba Portégé G500'ün şarj yuvası genişledi şarj olmuyordu. Ben de 21.08.2009 tarihinde garantiye verdim, bana üzerinde Ürün takip numarasının ve arıza bilgilerinin yazılı olduğu bir kağıt verdiler. Ama ben, ürün takibini Teknosa'nın sitesinde bulamadım. Ürün takibini nasıl yapacağım ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.Muhtemelen cihazınızı yenisiyle değiştireceğiz diyeceklerdir.Bence değiştirmeyin para iadesi isteyin.Arkadaşım 1 hafta sonra Teknosa'dan G500'ün para iadesini alacak.Herkesde aynı arıza anakart problemi.G500'ler kronik arızalı.Şirkette 3 kişi aldık 3 müzde iade ettik bu yolla cihazları.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.