Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
13
Cevap
1536
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yeni Üründe Ekran Işığı Sorunu
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar bir buçuk ay eski hp cihazımla servisiyle filan uğraştıktan sonra para iade istedim ve çeşitli araştırmalardan sonra yine yoluma hp ile devam etmeye karar verdim . Cumartesi akşamı vatan bilgisayardan dv6 1146 modelini satın aldım , ertesi gün teslim etmeleri ardından 14 saat şarz olayı filan derken bu sabah itibariyle kullanmaya başladım laptopu . Sabah program yüklerken boş bırakıldığında pil tasarrufu için ekran kararma olayında 1 kere sorun oluşmuştu az öncede aynısını yaşadım ve daha sonrasındada 15-20 kere açıp kapatmama rağmen ekran ışığı hiç yanmadı ... yani ekrana çok dikkatli baktığınızda siyahlar içinden bilgisayarın normal çalıştığını görebiliyorsunuz seste çıkıyor ama ekran ışığı gidip geliyor , son deneyişimde normal bir şekilde açıldı ve ben şuan bu mesajı yazıyorum .
Faturamda "Donanım arızası yada ayıplı olduğu yetkili servis tarafından onaylanmış ürünleri ; fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilir , arızanın giderilmesini isteyebilir veya değiştirebilirsiniz ." diye bir madde var . Ben şimdi cihazı alıp Vatan müşteri hizmetlerine gitsem orada işimi halledebilirmiym yoksa hp servisine gönderip o sancılı dönemi tekrar hatırlatırlarmı ... ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



D
16 yıl (953 mesaj)
Yüzbaşı

Hatırlarsınız gibime geliyor ama hakkınızı sonuna kadar arayın bir dahada hpye bulaşmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl (287 mesaj)
Teğmen

Eğer bir tekno market'ten aldıysanız oraya geri götürün. Onlar size en doğru yolu gösterecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
16 yıl (2793 mesaj)
Binbaşı

arkadaşım ekran ışığı yanmıyor derken neyi kast ediyorsun? ekrana görüntümü gelmiyor?? son olarak normale döndüğünü söylemişsin şu an durum nedir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Vatandan aldımda ... dediğim gibi makinaya 10 dakika dokunulmazsa ekran karartma olayı diye bişey vardır pil tasarrufu için ve mouse yada klavyeye bastığınızıda tekrar ekran geri gelir ama bunda o kararma olduğunda ekran ışığı bir daha yanmıyor ama ekran tamamen kapalı durmuyor yani çok dikkatli baktığınızda siyahlar içinde mouse u oynatabildiğinizi sayfaların düzgün çalıştığı görünüyor ... bu parçaların elektroniğinden bukadar anladığım içn bukadar anlatabiliyorum ... bunun yanında bu olay açılışlardada oluyor yani açılış sesleri düzgn geliyor çok karanlk hp yazısı windows vs yazıları geçiyor ama ekran ışığını açmak mümkün değil ...dün gece son açışımda ve şuanda bu sorun olmadı ama bir sonrakinda olmıyacak diye bişey yok o yüzden ilk 1 ay içinde verilen haklardan yararlanarak nekadar çabuk değiştireblrm bilgisayarı ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl (287 mesaj)
Teğmen

Dediğim gibi Vatan'a götür oradan direk değiştirme şansları var galiba. Öyle olmasa bile teknik servise yollarlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
16 yıl (1028 mesaj)
Yüzbaşı

hiç servisle uğraşma vatan bilgisayara götür iade et yada yenisiyle değiştirsinler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
16 yıl (2085 mesaj)
Yüzbaşı

Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

Vatan Bilgisayar’dan satın almış olduğunuz ürünleri 15 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:
• Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün kutusunu açtıysanız; kutuya, ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.
• Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.
• Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.
• Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.

Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

• Aynı gün içerisinde değişim işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.
• Ödediğiniz bedel ileriki alış verişlerinizde kullanabileceğiniz şekilde alışveriş kuponu olarak tarafınıza verilecektir.

Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki değişim işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır:

• Koruma bandı bulunan veya vakumlu paket içerisindeki ürünlerin açılması durumunda,
• DVD, VCD (yazılım, oyun, film), kitap, cep telefonları, kulaklıklar (bluetooh, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, LCD ve Plazma televizyonlar, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette
• Ürün ile birlikte sunulan hizmet paketlerinin başlatılması durumunda değişim yapılamamaktadır.

4822 sayılı kanunla, değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur. Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 7 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir.

Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir

Vatan Bilgisayar Sanayi Ticaret A.Ş. gerekli gördüğü durumlarda ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ve mağazadan satın alınan ürünlerde değişim yapmama hakkını saklı tutar.


***********************************************************************************************************************

]Ayıplı ürün iade ve değişim işlemleri

4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.

İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerin aynı gün içerisinde sonuçlanmasını sağlayacaktır:
**************************************************************************************************************



• Ürünün ayıplı olması,
• Satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
• Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, yazılım cd'lerinin ve orijinal kutusunun, köpüklerinin ve garanti belgesinin teslim edilmesi.
• Satış faturasının aslı.

Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

• Aynı gün içerisinde iade veya değişim sonuçlandırılacaktır.
• İade veya değişim durumunda; Tüketici tercihi doğrultusunda bedel iadesi, malın ayıpsız misli ile değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarım gerçekleştirilecektir.

Koşulların sağlanamadığı durumlarda ürün değişimleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

Ürününü Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerine teslim ederek (veya kargo ile göndererek) işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

Ayıplı ürün kapsamı dışında kalan durumlar;

Ayıplı ürün iade prosedürü, kullanıcıdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım ve yıpranma vb.) nedenlerle oluşan hataları kapsamaz.

DVD, VCD (yazılım, oyun, film), kitap, cep telefonları, sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, LCD ve Plazma televizyonlar, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette iade veya değişim işlemi imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

* Vatan Bilgisayar ayıplı ürün iadesinde ilgili imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatma ve sonuçlandırma hakkını saklı tutar.
* Vatan Bilgisayar'a ait bu iade ve değişim politikası, 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.





yani direk vatana git





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legen.(WFI).dary -- 28 Temmuz 2009; 19:59:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Zaman ayıran herkese teşekkürler arkadaşlar yarın vatana gidip halledicem inş...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar bugün teslim ettim laptobu 2 iş günü içinde geri dönücez dediler ama vatanın sitesinden benim ürün listeden kaldırılmış stoklarda bittiyse nası değişim olucak acaba ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
16 yıl (1028 mesaj)
Yüzbaşı

para iadesi yada verdiğin paraya eş değer laptop..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl (287 mesaj)
Teğmen

Merak etmeyin ellerinde olmasa bile sizi bir şekilde memnun ederler mağdur olmazsınız :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Nası hizmettir bu vatanınki kardeşim dün 2 kere aradım toplamda 45 dakika bekledim bağlanamadım bugünde 33 dakika beklettiler telefonda daha sıra 5 kişi ilerledi 4 kişi daha var diyo... koskoca şirketin telefonuna 1 kişimi bakıyor ... kusura bakmayın konuyla alakası yok belki ama sinir dayanmaz bunlara ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
16 yıl (635 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar Çarşamba günü müşteri hizmetlerine götürdüm laptop u ordaki görevli eğer donanımsal bi arıza bulunursa değişim yapıcaz dedi aldı , ertesi gün sitede "teslime hazır" yazıyodu bende gittim vatana format atmışlar bi sorun görülememiş ve geri verdiler orda birçok kez denememe rağmen yapmadı inandım aldım ama eve getirdim açar açmaz yine aynı ekran ışığı kendi kendine kararmaya başladı ... bu sefer tuttum açık götürdüm gözlerine sokmak için gösterdim ordaki eleman okey dedi aldı ama 2 gün geçmesine rağmen hala elime bişey geçmiş değil arayıp sordum bu seferde bana biz bi arıza göremedik servisine gönderiyoruz bu 9-10 gün sürebilir sonra belki tamir olur belki değiştirilir diyor yani hakmıdır arkadaşlar bu 3-4 günde arıza yapmış geri götürdüm ve beni 2 hafta bekletiyorlar böyle yarım saat , yeni ürün , faturada size ait hemen değiştirmeniz gerek diye ısrar ettiysemde orayı bekliyeceksiniz diyorlar bununla ilgili ne yapabilirim ??



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.