Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
10532
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Satılık Fiat Palio Kit Car
Şehir : #İzmir
K
17 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Seneye farklı projeler düşündüğümüzden el emeği göz nuru hazırladığımız yarış arabamızı satmaya karar verdik...

2001 Fiat Palio Kit Car

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Fabrika takımı tarafından hazırlanmış ve sezon başında tepeden tırnağa revize edilmiştir.

Motor son revizyondan itibaren 100 km yarış yapmıştır.
Şanzıman en son bakımdan sonra 25 km yarış yapmıştır.
Araç özellikleri:
Plakalı
Kasaya çok noktadan kaynaklı Sparco roll-cage
Takviye edilmiş şasi
Motec M4 motor yönetim sistemi
100 mg hassasiyetle blue-printing yapılmış motor
Yüksek kompresyonlu dövme (forged) pistonlar
İşlenmiş silindir kapağı
Bacci Romano RC069 Dog-engagement 5 ileri şanzıman (short-shifter vites kolu)
Bacci Romano DA004 Kilitli diferansiyel (%25 ile %70 arasında ayarlanabilir kilit oranı)
AP Racing kompetisyon debriyaj baskı ve balatası
AP Racing çift devreli fren merkezi
Tilton iç fren denge ayarı
Hidrolik el freni
Aeroquip ön fren hortumları
Proflex 3 yollu amortisörler
Sparco kompetisyon saplamalar
Sparco FireWarrior otomatik yangın söndürücü
Sparco 2 kg. el tipi yangın söndürücü
Sparco koltuklar
Sabelt 6 noktalı kemerler
Aluminyum ön ve arka alt kaplama
Karbon benzin deposu koruması
Karbon kapı içleri
Karbon pilot ve copilot ayak dayama
Servis sehpaları

Yeni sübaplar, tapetler, segmanlar, yataklar, yağ pompası
Yeni Güçlendirilmiş motor kulakları
Yeni şanzıman gövdesi
Yeni vites spiralleri
Yeni diferansiyel kilit plakaları
Yeni akslar
Yeni debriyaj balatası
Güçlendirilmiş yeni ön salıncaklar
Güçlendirilmiş yeni arka dingil
Yeni benzin deposu ve pompası
Yeni tekerlek rulmanları
Yeni Ferodo Racing DS3000 ön ve arka fren balataları
Yeni ön ve arka fren diskleri
Aracın revizyonunda tüm cıvata, saplama ve somunlar yenilenmiştir.
Takviye edilmiş şasi (Sezon başında kontrol edilmiştir)
Yeni boya (iç ve dış)
Yeni ön farlar ve arka stoplar
Yeni yan aynalar
Yeni cam filmleri
Yeni akü

Yedekler:
Bacci Şanzıman dişli grubu
Bacci Kilitli diferansiyel ve yedek plakaları
AP Racing debriyaj baskı ve balatası
Ateşleme modülü
Ön salıncaklar
Arka dingil
Benzin deposu
Benzin pompası
Ön farlar ve arka stoplar
Yan aynalar
Ön kaput
4 adet servis sehpası
10 adet jant
6 adet Michelin 19/57-15 slick
5 adet Lassa 185/570-15 asfalt ralli lastiği
4 adet Michelin 15" yağmur lastiği (kullanılmamış)

Vites Oranları:
Bacci RC069 Dogbox 53/12
Michelin Slick S9B 19/57-15
Lastik Çapı [mm]: 575
Maksimum Motor Devri [d/dk]: 7500

1. Viteste Maksimum Hız: 63,1 km/s
2. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 5143 d/dk
2. Viteste Maksimum Hız: 92 km/s
3. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 5724 d/dk
3. Viteste Maksimum Hız: 120,6 km/s
4. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 6084 d/dk
4. Viteste Maksimum Hız: 148,7 km/s
5. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 6333 d/dk
5. Viteste Maksimum Hız: 176 km/s

< Resime gitmek için tıklayın >

Araç İzmir'de olup, Ayhan Aykaş tarafından revize edilmiştir ve bakımları yapılmaktadır.

Ayhan Aykaş, geçmişte Ahmet Tarhan (Lancia Delta Integrale), Süleyman Atay (Renault 11 Flash, Nissan GTR, Honda CRX, Fiat Tipo 2000), Mithat Diker (Peugeot 106 GTI, Ford Escort), Vedat Diker (Ford Escort Cosworth), Mustafa Kurun (Lancia Delta Integrale), Serdar Bakıryapan (Renault 11 Turbo), Tunç Arıcan (Renault 11 Flash) ve kendi ve eski ortağının yarıştığı Renault 11 Turbo, Peugeot 205 GTI araçlarının bazılarını tümü ile hazırlamış ve bazılarının servislerini vermiştir. Hazırlanmış ve yarışmış olan araçların sayısız başarıları mevcuttur.


Video 1

Video 2

Video 3

Video 4

Fiyat: 25.000 YTL

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Arıkantürk -- 25 Kasım 2008; 12:35:10 >

T
17 yıl
Yarbay

hocam merak ettiğim için soruyorum..araç cadde kullanımına uygun mudur?ruhsat veya trafik tescil esnasında sorun çıkabilir mi?



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba,

Araç ralli aracı olduğu için, pist araçlarından farklı olarak trafiğe kayıtlıdır ve plakalıdır. Rallilerde zamana karşı yarış temposunda koşulan özel etapları birbirine bağlayan normal etaplar trafiğe açık yollar oldukları için rallilerde yarışan araçların Türk trafik kanunlarına uygun olması gerekir. Dolayısıyla ruhsatı vardır ve trafik tescil işleminde herhangi bir sorun çıkarmaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
17 yıl
Binbaşı

hocam araç çok güzel hayırlı satışlar fakat bir şeyi merak ediyorum
bu tarz araçların dyno sonuçları önemlimidir
mesela bu araç kaç hp dir yaklaşık?
0-100 falan tahminen kaç sn?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Teşekkürler

Dyno sonuçları her özel araç için önemlidir. Maksimum güçten çok motorun yüksek verim verdiği devirleri görmek bakımında önemli... Aracı henüz dyno testine sokamadık ancak benzer ölçülmüş araçlarla yapılan karşılaştırmalar sonucunda 160 beygir civarında olduğunu düşünüyoruz.

Hız göstergesi olmadığı için 0-100 km/s hızlanma süresi konusunda bir şey söyleyemeyeceğim. Zaten ralli araçlarında 0-100 km/s hızlanma süresinin düşüklüğünden çok, özel vites oranları sayesinde araç hareket halinde iken sürekli motorun yüksek verim verdiği devirlerde (örneğin 6000-8000 d/dk arasında) kalması istenir, böylece sürekli yüksek çekiş elde edilir.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.