Fabrika takımı tarafından hazırlanmış ve sezon başında tepeden tırnağa revize edilmiştir.
Motor son revizyondan itibaren 100 km yarış yapmıştır. Şanzıman en son bakımdan sonra 25 km yarış yapmıştır. Araç özellikleri: Plakalı Kasaya çok noktadan kaynaklı Sparco roll-cage Takviye edilmiş şasi Motec M4 motor yönetim sistemi 100 mg hassasiyetle blue-printing yapılmış motor Yüksek kompresyonlu dövme (forged) pistonlar İşlenmiş silindir kapağı Bacci Romano RC069 Dog-engagement 5 ileri şanzıman (short-shifter vites kolu) Bacci Romano DA004 Kilitli diferansiyel (%25 ile %70 arasında ayarlanabilir kilit oranı) AP Racing kompetisyon debriyaj baskı ve balatası AP Racing çift devreli fren merkezi Tilton iç fren denge ayarı Hidrolik el freni Aeroquip ön fren hortumları Proflex 3 yollu amortisörler Sparco kompetisyon saplamalar Sparco FireWarrior otomatik yangın söndürücü Sparco 2 kg. el tipi yangın söndürücü Sparco koltuklar Sabelt 6 noktalı kemerler Aluminyum ön ve arka alt kaplama Karbon benzin deposu koruması Karbon kapı içleri Karbon pilot ve copilot ayak dayama Servis sehpaları
Yeni sübaplar, tapetler, segmanlar, yataklar, yağ pompası Yeni Güçlendirilmiş motor kulakları Yeni şanzıman gövdesi Yeni vites spiralleri Yeni diferansiyel kilit plakaları Yeni akslar Yeni debriyaj balatası Güçlendirilmiş yeni ön salıncaklar Güçlendirilmiş yeni arka dingil Yeni benzin deposu ve pompası Yeni tekerlek rulmanları Yeni Ferodo Racing DS3000 ön ve arka fren balataları Yeni ön ve arka fren diskleri Aracın revizyonunda tüm cıvata, saplama ve somunlar yenilenmiştir. Takviye edilmiş şasi (Sezon başında kontrol edilmiştir) Yeni boya (iç ve dış) Yeni ön farlar ve arka stoplar Yeni yan aynalar Yeni cam filmleri Yeni akü
Yedekler: Bacci Şanzıman dişli grubu Bacci Kilitli diferansiyel ve yedek plakaları AP Racing debriyaj baskı ve balatası Ateşleme modülü Ön salıncaklar Arka dingil Benzin deposu Benzin pompası Ön farlar ve arka stoplar Yan aynalar Ön kaput 4 adet servis sehpası 10 adet jant 6 adet Michelin 19/57-15 slick 5 adet Lassa 185/570-15 asfalt ralli lastiği 4 adet Michelin 15" yağmur lastiği (kullanılmamış)
Araç İzmir'de olup, Ayhan Aykaş tarafından revize edilmiştir ve bakımları yapılmaktadır.
Ayhan Aykaş, geçmişte Ahmet Tarhan (Lancia Delta Integrale), Süleyman Atay (Renault 11 Flash, Nissan GTR, Honda CRX, Fiat Tipo 2000), Mithat Diker (Peugeot 106 GTI, Ford Escort), Vedat Diker (Ford Escort Cosworth), Mustafa Kurun (Lancia Delta Integrale), Serdar Bakıryapan (Renault 11 Turbo), Tunç Arıcan (Renault 11 Flash) ve kendi ve eski ortağının yarıştığı Renault 11 Turbo, Peugeot 205 GTI araçlarının bazılarını tümü ile hazırlamış ve bazılarının servislerini vermiştir. Hazırlanmış ve yarışmış olan araçların sayısız başarıları mevcuttur.
Araç ralli aracı olduğu için, pist araçlarından farklı olarak trafiğe kayıtlıdır ve plakalıdır. Rallilerde zamana karşı yarış temposunda koşulan özel etapları birbirine bağlayan normal etaplar trafiğe açık yollar oldukları için rallilerde yarışan araçların Türk trafik kanunlarına uygun olması gerekir. Dolayısıyla ruhsatı vardır ve trafik tescil işleminde herhangi bir sorun çıkarmaz.
hocam araç çok güzel hayırlı satışlar fakat bir şeyi merak ediyorum bu tarz araçların dyno sonuçları önemlimidir mesela bu araç kaç hp dir yaklaşık? 0-100 falan tahminen kaç sn?
Dyno sonuçları her özel araç için önemlidir. Maksimum güçten çok motorun yüksek verim verdiği devirleri görmek bakımında önemli... Aracı henüz dyno testine sokamadık ancak benzer ölçülmüş araçlarla yapılan karşılaştırmalar sonucunda 160 beygir civarında olduğunu düşünüyoruz.
Hız göstergesi olmadığı için 0-100 km/s hızlanma süresi konusunda bir şey söyleyemeyeceğim. Zaten ralli araçlarında 0-100 km/s hızlanma süresinin düşüklüğünden çok, özel vites oranları sayesinde araç hareket halinde iken sürekli motorun yüksek verim verdiği devirlerde (örneğin 6000-8000 d/dk arasında) kalması istenir, böylece sürekli yüksek çekiş elde edilir.
2001 Fiat Palio Kit Car
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Fabrika takımı tarafından hazırlanmış ve sezon başında tepeden tırnağa revize edilmiştir.
Motor son revizyondan itibaren 100 km yarış yapmıştır.
Şanzıman en son bakımdan sonra 25 km yarış yapmıştır.
Araç özellikleri:
Plakalı
Kasaya çok noktadan kaynaklı Sparco roll-cage
Takviye edilmiş şasi
Motec M4 motor yönetim sistemi
100 mg hassasiyetle blue-printing yapılmış motor
Yüksek kompresyonlu dövme (forged) pistonlar
İşlenmiş silindir kapağı
Bacci Romano RC069 Dog-engagement 5 ileri şanzıman (short-shifter vites kolu)
Bacci Romano DA004 Kilitli diferansiyel (%25 ile %70 arasında ayarlanabilir kilit oranı)
AP Racing kompetisyon debriyaj baskı ve balatası
AP Racing çift devreli fren merkezi
Tilton iç fren denge ayarı
Hidrolik el freni
Aeroquip ön fren hortumları
Proflex 3 yollu amortisörler
Sparco kompetisyon saplamalar
Sparco FireWarrior otomatik yangın söndürücü
Sparco 2 kg. el tipi yangın söndürücü
Sparco koltuklar
Sabelt 6 noktalı kemerler
Aluminyum ön ve arka alt kaplama
Karbon benzin deposu koruması
Karbon kapı içleri
Karbon pilot ve copilot ayak dayama
Servis sehpaları
Yeni sübaplar, tapetler, segmanlar, yataklar, yağ pompası
Yeni Güçlendirilmiş motor kulakları
Yeni şanzıman gövdesi
Yeni vites spiralleri
Yeni diferansiyel kilit plakaları
Yeni akslar
Yeni debriyaj balatası
Güçlendirilmiş yeni ön salıncaklar
Güçlendirilmiş yeni arka dingil
Yeni benzin deposu ve pompası
Yeni tekerlek rulmanları
Yeni Ferodo Racing DS3000 ön ve arka fren balataları
Yeni ön ve arka fren diskleri
Aracın revizyonunda tüm cıvata, saplama ve somunlar yenilenmiştir.
Takviye edilmiş şasi (Sezon başında kontrol edilmiştir)
Yeni boya (iç ve dış)
Yeni ön farlar ve arka stoplar
Yeni yan aynalar
Yeni cam filmleri
Yeni akü
Yedekler:
Bacci Şanzıman dişli grubu
Bacci Kilitli diferansiyel ve yedek plakaları
AP Racing debriyaj baskı ve balatası
Ateşleme modülü
Ön salıncaklar
Arka dingil
Benzin deposu
Benzin pompası
Ön farlar ve arka stoplar
Yan aynalar
Ön kaput
4 adet servis sehpası
10 adet jant
6 adet Michelin 19/57-15 slick
5 adet Lassa 185/570-15 asfalt ralli lastiği
4 adet Michelin 15" yağmur lastiği (kullanılmamış)
Vites Oranları:
Bacci RC069 Dogbox 53/12
Michelin Slick S9B 19/57-15
Lastik Çapı [mm]: 575
Maksimum Motor Devri [d/dk]: 7500
1. Viteste Maksimum Hız: 63,1 km/s
2. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 5143 d/dk
2. Viteste Maksimum Hız: 92 km/s
3. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 5724 d/dk
3. Viteste Maksimum Hız: 120,6 km/s
4. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 6084 d/dk
4. Viteste Maksimum Hız: 148,7 km/s
5. Vitese Geçince Düşülen Motor Devri: 6333 d/dk
5. Viteste Maksimum Hız: 176 km/s
< Resime gitmek için tıklayın >
Araç İzmir'de olup, Ayhan Aykaş tarafından revize edilmiştir ve bakımları yapılmaktadır.
Ayhan Aykaş, geçmişte Ahmet Tarhan (Lancia Delta Integrale), Süleyman Atay (Renault 11 Flash, Nissan GTR, Honda CRX, Fiat Tipo 2000), Mithat Diker (Peugeot 106 GTI, Ford Escort), Vedat Diker (Ford Escort Cosworth), Mustafa Kurun (Lancia Delta Integrale), Serdar Bakıryapan (Renault 11 Turbo), Tunç Arıcan (Renault 11 Flash) ve kendi ve eski ortağının yarıştığı Renault 11 Turbo, Peugeot 205 GTI araçlarının bazılarını tümü ile hazırlamış ve bazılarının servislerini vermiştir. Hazırlanmış ve yarışmış olan araçların sayısız başarıları mevcuttur.
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Fiyat: 25.000 YTL
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Arıkantürk -- 25 Kasım 2008; 12:35:10 >