Daha sonra k2 ye bu konuyu ticket atarak,, anlattım,, ve bugün cevap geldi, tabi her zamanki cevaplar,, yinede ingilizce bilen bir arkadaş tam olarak çevirirse sevinirim..
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I apologize for your loss, however, player-to-player trade issues must be resolved between the players involved. No restorations will be granted. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for playing Knight Online.
Regards,
CSR Vanthiella
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
öncelikle bizimle iletişim kurduğun için teşekkür ederiz we biz bu olaydan dolayı üzgünüz playerler arasında yapılan alışwerişte esnasında cıkan sorunlar playerler arasında halledilmelidir biz bu soruna karısamayız üzgünüz felam filan yani tırışlamıolar her zamanki gibi
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
Daha sonra k2 ye bu konuyu ticket atarak,, anlattım,, ve bugün cevap geldi, tabi her zamanki cevaplar,, yinede ingilizce bilen bir arkadaş tam olarak çevirirse sevinirim..
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I apologize for your loss, however, player-to-player trade issues must be resolved between the players involved. No restorations will be granted. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for playing Knight Online.
Regards,
CSR Vanthiella
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.