1. sayfa
| Astra K Dynamic paket |
| Hangi motoru hocam otomatik mi manuel mi ? Kronik sorunları var mıdır ? |
| 1.4T benzinli otomatiklerde piston kırma muhabbetleri var. 1.6 CDTI öneriliyor genel olarak. Şanzıman tork konvertörlü. |
| Teşekkürler hocam biraz araştırayım, kronik bir problemi var mıdır veyahut yürütme maliyetleri ne kadardır ? Opelin triger seti değişimi için moto inicek gibi söylentiler mevcut bu doğru mu |
|
Ben de benzer fiyat aralığında araçlara bakıyorum uzun zamandır. Bu fiyat bandındaki araçları araştırdım. İşin doğrusu aklıma en çok Astra yattı. Clio - Yakıt tüketimi çok fazla Leon ve Golf - Km yüksek oluyor temiz bulmak zor C3 - 1.2 PureTech yağlı kayış olayı Astra K modelinde kronik olarak kolon kilidi arızası var. Bildiğim kadarıyla başka bir kronik sorunu yok. Yine de bilen arkadaşlar aydınlatabilir. Donanım olarak da C sınıfı HB modeller arasında en dolusu sanırım. Aynı fiyat aralığında Astra J kasa da bakabilirsiniz. Diğer seçenek de Egea Multijet. Triger değişimi hakkında bir bilgim yok maalesef. |
| Teşekkürler hocam Astralara bakacağım. Cliolar için haklısınız herkes (1.0 tce için ) aşırı yakıyor demiş |
| 1.0 motorlar genelde çok yakar turbo beslemeli olduğu için. Bende 1.0t gdi İ20 var. 8.5-11 arası yakıt. |
| Evet hocam bunu duymuştum, kronik sorunu mevcut mu memnun musunuz arabadan ? Biraz hesap yaptığımda yaptığım km bazında o yakıt tölare edilebilir gibi geliyor duruma göre tabi |
| Genel olarak ortalama ama yeni clio bekliyorum. Hybrid araba en mantıklısı günümüzde. |
| bende i20 var. 2016 full donanım. aldığım günden beri masraf açmadı. mesele dayanıklılık ise en iyilerden birisidir diyebilirim. Ancak yokuşlu bir şehirdeyim ve ortalama tüketim 9 litre civarı. biraz daha rahat kullansam 10 litre olur sanırım. Tek olumsuz yanı bu diyebilirim. |
1. sayfa
Bütçe: 900-920 bin TL
Yıl: 2014 ve sonrası
Km: En fazla 110-120 bin
Kasa: Tercihen sedan, HB de olabilir
Vites: Öncelik otomatik, sorunlu olursa manuel de kabul
Kullanım: Aylık ortalama 450 km (günlük kısa mesafe + ara sıra uzun yol ek olarak senede bir defa kadar tatil için ekstra yol yapabilirim )
Beklentiler:
Yürütme maliyeti düşük
Sorunsuzluğa yakın kombinasyon
Dizel için EGR-DPF sorunları düşündürüyor, çözüm ve maliyetleri hakkında bilgi almak isterim
Favori: Hyundai i20 1.4 MPI (6 ileri otomatikler bütçe üstü, 4 ileri çok yakıyor deniyor)
Alternatifler: Polo, Clio, i20 gibi modellerin 1.0 turbo motorları alınır mı hangi yılların ki tercih edilmeli. 3 silindir hakkında kararsızım, tecrübelerinizi merak ediyorum.
Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum, teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >