Yakın zamanda bir motosiklet maceram oldu. Tecrübelerimi paylaşmak ve bilgi paylaşımı için böyle bir konu açtım. Arora leader 50cc ilk zamanlarında direkt olarak 125cc olarak satıldı (ruhsatta 50cc), sonrasında bu yasal olmayan durum yüzünden bazı olaylar oldu ve motosikletler 50cc olarak satılmaya başladı. Motor bloğu orjinal 125cc. Bayisinden 125cc piston, segmanlar, piyano vesaire tam olarak veriliyor. Bazı bayiler bu parçaları parayla satmaya çalışıyor. Bu konuda uyanık olun. Normal servis 125cc yüklsetme fiyatı 2500tl fakat yine dediğim gibi bazıları 10.000tl istiyor. Kesinlikle dolandırıcılık. Motoru 50cc almak isterseniz yolda kalmanız kaçınılmaz ve motor çekmiyor. Fabrika zaten diğer markalar gibi üstün körü topluyor. Size çalışır vaziyette vermesi gereken servis ise onlarda yükseltme yapmadığınız için hainlik peşindeler. 50cc olarak yola çıkınca başıma gelenler
Motosiklet için iyi diyebilirim bazı kusurları var. Çin malı olan tüm markalar genelde aynı. ilk hafta içinde kalan benzin yüzünden (sanırım) rolanti dalgalanması oluyor. 2. depo dolumunda geçiyor. Bu konuda bir kaç kişi şikayette bulunmuş ve bu durum geçmiş. 70km hıza çıkarken torku hissediyorsunuz. 70km sonrası biraz nazlı hızlanmaya başlıyor. Ekran videolarda kötü çıkıyor fakat o kadar kötü değil. Çok süper aydınlık da diyemem. Sübap ayarı: Emme: 0.10 mm Egzoz: 0.15 mm (125cc) fakat bu biraz sanki fazla gibi geldi. 7-10 ile 10-15 arası değerlendirilebilir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arora leader 50cc ilk zamanlarında direkt olarak 125cc olarak satıldı (ruhsatta 50cc), sonrasında bu yasal olmayan durum yüzünden bazı olaylar oldu ve motosikletler 50cc olarak satılmaya başladı.
Motor bloğu orjinal 125cc. Bayisinden 125cc piston, segmanlar, piyano vesaire tam olarak veriliyor.
Bazı bayiler bu parçaları parayla satmaya çalışıyor. Bu konuda uyanık olun.
Normal servis 125cc yüklsetme fiyatı 2500tl fakat yine dediğim gibi bazıları 10.000tl istiyor. Kesinlikle dolandırıcılık.
Motoru 50cc almak isterseniz yolda kalmanız kaçınılmaz ve motor çekmiyor. Fabrika zaten diğer markalar gibi üstün körü topluyor. Size çalışır vaziyette vermesi gereken servis ise onlarda yükseltme yapmadığınız için hainlik peşindeler.
50cc olarak yola çıkınca başıma gelenler
https://www.youtube.com/watch?v=noX1ZVYcGGw&feature=youtu.be
Bedava verilen kit
https://www.youtube.com/watch?v=nwOahtzamfQ&feature=youtu.be
Detaylı incelemesi
https://www.youtube.com/watch?v=PjQ03ocaxG4&feature=youtu.be
125cc yükseltme işlemi
https://www.youtube.com/watch?v=LsG1cKPMMco&feature=youtu.be
Fren yağı değişimi için maalesef ön grenaj sökülmeli
https://www.youtube.com/watch?v=rCLp7RaXvCM&feature=youtu.be
600 kilometre yol yaptıktan sonraki inceleme
https://www.youtube.com/watch?v=7y20aN7g1tA&feature=youtu.be
Uzun yol tecrübesi
https://www.youtube.com/watch?v=qdXkZASMn0Q&feature=youtu.be
Motosiklet için iyi diyebilirim bazı kusurları var. Çin malı olan tüm markalar genelde aynı. ilk hafta içinde kalan benzin yüzünden (sanırım) rolanti dalgalanması oluyor. 2. depo dolumunda geçiyor. Bu konuda bir kaç kişi şikayette bulunmuş ve bu durum geçmiş.
70km hıza çıkarken torku hissediyorsunuz. 70km sonrası biraz nazlı hızlanmaya başlıyor.
Ekran videolarda kötü çıkıyor fakat o kadar kötü değil. Çok süper aydınlık da diyemem.
Sübap ayarı: Emme: 0.10 mm
Egzoz: 0.15 mm (125cc)
fakat bu biraz sanki fazla gibi geldi. 7-10 ile 10-15 arası değerlendirilebilir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miyamoto Musashi -- 30 Eylül 2025; 11:32:48 >