Arkadaşlar merhabalar yardımcı olmanızı istediğim bir konu var.
Bir outlook hesabım var şifresini doğru yazmama rağmen güvenlik amacıyla doğrulama yapmak istiyor. Burada da 2 seçenek sunuyor; B Birincisi kurtarma hesabına kod gönderiyor fakat o kurtarma hesabım çok eski ona ulaşımım mümkün değil yani o yolu silebilirsiniz. İkinci yol da kurtarma yolu orda da gerekli bilgileri detayları girmeme rağmen anında bilgileri yeterli bulamadık diyor o yüzden çıkmazdayım. Ne önerirsiniz direkt müşteri hizmetleri ile online görüşme vs var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bir outlook hesabım var şifresini doğru yazmama rağmen güvenlik amacıyla doğrulama yapmak istiyor. Burada da 2 seçenek sunuyor; B
Birincisi kurtarma hesabına kod gönderiyor fakat o kurtarma hesabım çok eski ona ulaşımım mümkün değil yani o yolu silebilirsiniz.
İkinci yol da kurtarma yolu orda da gerekli bilgileri detayları girmeme rağmen anında bilgileri yeterli bulamadık diyor o yüzden çıkmazdayım. Ne önerirsiniz direkt müşteri hizmetleri ile online görüşme vs var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.