Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
223
Tıklama
0
Öne Çıkarma
KURUMSAL HATTA NEDEN MOBİL UYGULAMA YOK
A
3 ay (1279 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

telekoma geçtim kurumsal mobil uygulamada bireyseldeyken anlık kalan bakiye görüyorduk internet ne kalmış dakika ne kalmış

mobil uygulamaya gireyim dedim olmadı.

neden yok acaba ya da ben mi bulamadım

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
3 ay (1035 mesaj)
Yüzbaşı

Ben kurumsal m2m hat kullanıyorum online işlemlerde gözüküyor kalan kullanım



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aahastra
A
3 ay (1279 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

online demiyorum abicim ben telekom mobil android uygulama kastediyorum

bireyseldeyken vardı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @abdul1907
A
3 ay (1035 mesaj)
Yüzbaşı

Evet oradan giriş yapıyorum bende



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aahastra
A
3 ay (1279 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

işte bireyselde olduğu gibi kurumsalda da mobil uygulama olsa daha iyi olmaz mı

yok online gir yok kalan yaz mesaj at :((


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @abdul1907
A
3 ay (1035 mesaj)
Yüzbaşı

Ben kurumsal hatta türk telekom online işlemler uygulamasından giriyorum hocam ayrı bir uygulama olmasını diyorsanız benim için fark etmez işimi görüyor



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aahastra
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.