Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
468
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SAMSUNG 65Q70B (Panel Değişimi Yapıldı Ancak.) Üstadlar içeri lütfen.
K
geçen yıl (2104 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Cümleten Selamın aleyküm.

20 aydır severek kullandığım Samsung 65Q70B model televizyonumda ekranda kahverengi/sarı  yanık gibi iz oluştuğu için garanti kapsamında Samsung servisi aldı Ankara'ya gönderildi (20-22 gün sürdü) Led barlar stokta olmadığı için PANEL DEĞİŞİMİ yapılacağı söylendi tv tekrardan Adana'ya gönderildi buradaki servis paneli değiştirmiş, dün de evime gelip montajı yaptılar acele acele.

Sorun: Tv kanallarında / resim gösterimlerinde / Renk testlerinde ana renklerde sorun görünmüyor. Ancak Televizyondaki Menü de ve Youtube 'da gözlemlediğim Gri'den Siyaha geçiş Gamutunun %85-90-95 oranlarında Ekranın özellikle Soldan sağa doğru yaklaşık 10 santimetre genişliğinde yukardan aşağıya doğru Kalın 10cm Çizgileri çubukları gözlemleyebiliyorum (Zebra çizgileri gibi). Servis gittiğinde bunu gözlemleyebildim.
Giden arızalı panelin Renkleri daha canlı ve güzeldi hiç bir ayar yapmadığım halde (Sadece dinamik mod), Dün değiştirdikleri Sıfır panelde ilk kurulumda ekranın tamamında sanki puslu bir perde varmış gibiydi, Servis elemanına söyleyince ince renk ayarı yapmaya kalktı ama eski panelimin netliğini ve canlılığını yakalayamadı.

Eylül 25 de Garantim doluyor sizce bu ekrandaki çizgilerden dolayı tekrar değişim talebinde bulunmalımıyım ? Yada bu problemin izahı yada ismi nedir ?

Problemin gösterildiği resimler ve Youtube videosunu aşağıya Ekliyorum, Lütfen yorumlarını eksik etmeyin. 













< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kings Never Die -- 11 Ağustos 2024; 10:25:11 >

C
geçen yıl (2374 mesaj)
Binbaşı

Geçmiş olsun ben de aldım garanti biter bitmez ekran bozuldu müşteri hizmetleri hiçbir şey yapmadı. Şikayetvara bakin sayfalarca aynı şikayet. Garanti biter bitmez bozuluyor TV ne hikmetse. Direk değişim falan tutturun en azından iki sene daha calisir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.