Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
851
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Asus ürün onarımı yapmıyor
N
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yurt dışından Asus A620 anakart aldım. İşlemciyi takarken işlemci soketinde eğrilme oldu. Asus müşteri hizmetlerini aradım ve ana kartımın ücreti mukabilinde tamir edilmesini istedim. Yurt dışından alındığı için servise kabul etmediler. Zaten garanti kapsamında onarılmasını beklemiyorum ücreti ile tamir edilmesini istedim kesinlikle olmaz dediler. Asus global garanti var diye her yerde reklam yapıyor.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
2 yıl
Yüzbaşı

Asusun berbat bir garanti servisi var. hakem heyetine başvurabiliyorsanız başvurun. Rma varsa onuda gosterirsiniz delil olarak , onarımı kabul etmediğine dair belge falanda alin.
Hakem heyeti bu konuda başvuru kabul ediyor mu diye kaymakamliktaki hakem heyetine danışabilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
2 yıl
Yarbay

yurt dışından alınan bir ürüne teknik servis desteği vermek zorunda değiller ücretini ödemek isteseniz bile firmalar o riske girmez



N
2 yıl
Yarbay

Kullanıcı hatası ve yurt dışından alınma bir ürün olması sebebiyle sonuç alabileceğini sanmıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Abdülkerim Satuk Buğra
A
2 yıl
Yüzbaşı

Şöyle bir konuya rastladım araştırırken. Son yoruma bir bakın. Orada söylediği gibi aldığınız firma ile iletişime geçin yardımcı olurlar bir şekilde. ürünü nereden aldınız.
Genelde diğer yorumlar buradaki arkadaşların ki gibi. Benim mantığına oturmayan bir olay. Sen bu ürünü satıyorsan ve Türkiye'de de markanı temsil ediyorsan bu ürüne destek vermen gerekir. Ama sadece bizde mi boyle bilmiyorum. Sanki ürünü çalmışız gibi muamele var.
https://www.technopat.net/sosyal/konu/yurt-disindan-alinan-garantideki-ueruene-tuerkiyede-servis-destegi-saglanir-mi.767028/
Yolum düşerse burada ki hakem heyetine durumu sorarım. Belki bilgili biri çıkarda cevap verir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
2 yıl
Binbaşı

Zamanında yurtdışı son çıkan rog laptop aldım , de klavye idi , aradım klavyeyi tr yapmak istediğimi söyledim , orjinali ne ise onu yaparız dediler yahu ben klavyeyi kırsam size yolllasam ne takacaksınız dedim, orjinali de olduğu için, de klavye takarız dedi. Çok fazla polemiğe girmedim .

Daha sonra ram ve ssd takacağım dedim , ücretli takarız dediler , global garanti vs ? Öyle bir şey yok vs muhabbeti yine döndü , ürünü gönderirken de orjinal kutusu ile yollamam gerektiğini yoksa ürünü almayacaklarını da söylediler. Neyse fatura yollayayım mı dedim gerek yok dediler. Sıfır kutusunda hiç kullanmadığım son seri rog laptop yu yolladım , daha sonra arayıp ücreti yatırmamı istediler, yatırdım ve ssd ram taktılar , buraya kadar sorun yok .

Ürün bana geldi , servis raporunu eklemişler , okuduğumda gözlerime inanamadım .

Raporda diyor ki üründe kullanmaya bağlı kılcal çizikler mevcut, kasada çok sayıda parmak izi mevcut. Ya arkadaş sıfır olarak gelen ürünü olduğu gibi yolladım nasıl çizik olabilir , onu geçtim ürün zaten parmak izi tutmaz özel seri , yani sen bir Asus sitesinde bak anti parmak izi özel kasada nasıl parmak izi var dersin , bunları geçtim en son notu beni benden aldı. Kullanıcı fatura ibraz etmediği için ürün garantisiz olarak değerlendirildi ve ücretli işlem yapıldı yazmışlar

Pes dedim o günden beri Asus la işim olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
2 yıl
Teğmen

İlk anakartim asustu. Yandıktan sonra hiç bir daha işim olmadı.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.