XpressMusic34 arkadaşımızdan yardım alabilirsiniz şikayet konusunda. https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365 |
Teşekkür ederim. |
Sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim. ![]() |
Çok teşekkür ederim. 4 yıl boyunca mecbur TTNet kullanmak zorunda kaldım artık tekrar kendilerinden abonelik almam için bu şekilde yaptıklarını düşünüyorum. Böyle bir firmaya da muhtaç kalmak istemiyorum:) |
Merhaba. Söz konusu durumu tuketici.btk.gov.tr adresinden işletmeciye iletin. Akabinde gelen yanıttan memnun olmama durumunda "itirazda bulun" düğmesine basın. Tekrar işletmeci yanıt verecektir. Bunun akabinde yine memnun kalmaz iseniz itirazda bulun tuşuna tekrar basın ve "kurum incelemesinde" yazacak. Btk dan gelecek olan yanıta göre hareket etmekte fayda var. |
Teşekkür ederim hocam, biraz önce şikayet kaydı açtım sıra beklemeye kaldı. |
Aynen buradan bir sonuç alamazsanız diğer seçenekleri de konuşuruz hocam. |
Tamamdir hocam gelişme oldukça bilgi vereceğim. Çok teşekkür ederim |
Merhabalar hocam, tekrardan rahatsız ediyorum sizi ama bir gelişmeden haberdar etmek istiyorum. Biraz önce farklı firmalardan altyapı için sorgulama yapıyordum hiç birinde ev adresimin altyapısı olmadığını gördüm. Kapsama haritasında bir bakayım dedim ordan da görünmüyor. O kadar yıl internet kullandım altyapı vardı şimdi bir anda nedense altyapı görünmüyor şu duruma bir bakın ne tesadüf :) |
Merhaba hocam estağfurullah, her zaman yazabilirsiniz. Çevre binalarda da mı aynı şekilde? |
Bulunduğum tüm sokağa baktım evet |
Yeterli port bulunmayan bölgelerde bu şekilde manuel/otomatik olarak lokal bazlı adres sorgusu kapatılabiliyor. Yeterli port açıldığında yeniden aktif olur hocam, çok rutin bir durum bu yani forumda da geçmişte yüzlerce örneğini görmüştük. Yeterli port sayısı bölgenizde kapasite olarak hazır olduğunda bu tarz sıkıntılar yaşanmıyor. |
Tahmini sizce ne kadar sürede tekrar aktif olur hocam bunun bir süresi var mıdır? |
Bir süresi yok, anlık olarak açılıp kapanabilir veya hiç açılmayabilir yatırım yapılana kadar. Bölgenize yeni saha dolapları yapıldıkça kapasite artıyor ve bu tarz sorunlar olmuyor. Ya da bazı yerlere FTTH yaparak portları boşaltıyorlar o aboneleri FTTH ye taşıyarak ya da taşınmalarını bekleyerek. |
Anladım hocam, zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Gelişme oldukça sizi rahatsız ederim |
Estağfurullah hocam ne demek, yardımcı olmak üzere buradayız. |
Hocam merhabalar, size Btk üzerinden yapmış olduğum şikayetin geri dönüşü olan saçma mesajı iletmek istiyorum. Altyapımı kapatıp bu şekilde dönüş sağladılar; İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste henüz internet altyapımızın bulunmadığını üzülerek paylaşmak isteriz. Altyapı talebinizi kayıt altına alabilmemiz ve altyapı çalışmalarımız tamamlandığında size kısa mesajla bilgilendirme yapabilmemiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz. Ön başvuruda bulunmanız durumunda bu konuda çalışmamız tamamlandığında size kısa mesajla bilgilendirme yapılacaktır. Bu süreçte erişim talep ettiğiniz adresteki mobil şebekenin hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom 4,5 G Mobil Tarifelerimizden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu; - Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından, - Türk Telekom Çağrı Merkezi?nden hat sahibi tarafından, - Online Satış Kanalından yapabilirsiniz. Saygılarımızla. |
Merhaba. İlgili yanıt ekranında "itirazda bulun" düğmesi var hocam. Ona basın lütfen yanıttan memnun olmadığınız için. İtiraz gerekçenizi yazmanızı isteyecek, onu da yazın hocam. |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.