şubat 2021de vatanbilgisayardan (mağazadan) Asus VG249Q monitör aldım, ölü piksel vs için çeşitli testleri yapıldı ve teslim aldım. 4-5 ay kullandıktan sonra bir tane ölü piksel olduğunu fark ettim. Aldığım mağazaya durumu anlattım ve şu cevabı aldım. 1) "Mağazadan dışarı çıktıktan sonra ölü piksel garantisi falan olmaz abi." 2) "1-3 ölü piksel varsa garanti falan işlemez abi."
Sonrasında Vatanbilgisayara mail attım ve şu cevabı aldım. "Maalesef bu konu hakkında alabileceğimiz aksiyon bulunmamaktadır. Dünya standartları gereği alınan bir karar olduğundan dolayı marka bu şekilde aksiyon almaktadır. Gerekli detay ve destek için mağazamıza başvurabilirsiniz."
Yani çözümsüzlüğe çıkan bir durum. Neyse, sormak istediğim şu bu konuda ne yapabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Doğrudan Asusa mı yazayım ne yapayım?
Ayrıca monitörü satmayı düşünüyorum, ilgilenen varsa pm atabilir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Hocam mağazada test yaptıysanız ve sorunsuz bir şekilde aldıysanız. Belirttiğiniz gibi 4-5 ay sonra çıktıysa firmaya gönderip şansınızı deneyin. Ama genelde firmalar, aynı bölgede yada 4-5 ölü piksel olması durumunda değişim yapıyorlar. Ama dediğim gibi şansınızı deneyin değişim yapma ihtimalleri mevcut.
şubat 2021de vatanbilgisayardan (mağazadan) Asus VG249Q monitör aldım, ölü piksel vs için çeşitli testleri yapıldı ve teslim aldım.
4-5 ay kullandıktan sonra bir tane ölü piksel olduğunu fark ettim.
Aldığım mağazaya durumu anlattım ve şu cevabı aldım.
1) "Mağazadan dışarı çıktıktan sonra ölü piksel garantisi falan olmaz abi."
2) "1-3 ölü piksel varsa garanti falan işlemez abi."
Sonrasında Vatanbilgisayara mail attım ve şu cevabı aldım.
"Maalesef bu konu hakkında alabileceğimiz aksiyon bulunmamaktadır. Dünya standartları gereği alınan bir karar olduğundan dolayı marka bu şekilde aksiyon almaktadır. Gerekli detay ve destek için mağazamıza başvurabilirsiniz."
Yani çözümsüzlüğe çıkan bir durum. Neyse, sormak istediğim şu bu konuda ne yapabilirim?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Doğrudan Asusa mı yazayım ne yapayım?
Ayrıca monitörü satmayı düşünüyorum, ilgilenen varsa pm atabilir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.