Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
770
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Arabanın Motor Devirdaim Sistemi Nasıl Olmalı
C
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar herkesin farklı bildiği bir konu var şimdi benim araçtan yola çıkalım genleşme kabındaki su motor stop halindeyken minimum seviyede motor çalıştığı an yükseliyor bu normal mi? Kimisi bunun tam tersinin doğru olduğunu söylüyor yani motor çalıştığı en su azalması gerekirmiş motor içine çektiği için bide gaz verince su motora doğrumu gitmesi lazım yoksa seviye yukarı doğrumu yükselmesi lazım

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
3 yıl
Yüzbaşı

Motor sıcaklığı nedeniyle genleşen su ?

Bu sebeple motor soğutma suyunu araç soğukken kontrol edin diye öneriyorlar. Birebir aynısını yaşadım. Min seviyesinin bir parmak üstündeyken motoru ısıtıp kontrol ettiğimde max çizgisini bile hafif geçmişti. Dar bir kapta kolay yükseliyor.

Yanık conta yüzünden kompresyon nedeniyle sisteme hava bassa, radyatör kapağını veya yedek depoyu açtığınızda o buhar, baloncuklar halinde çıkar sistemden. Su sürekli köpürüyor gibi kaynar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
3 yıl
Yarbay

Isınan su genleşir, hacmi artar. Motorun içinde zaten her daim tam dolu su var. Niye çalışınca içine çeksin? O sıfırdan antifiriz konulmaları sırasında olur.

Motor suyu soğukken genleşme kabındaki min çizgisinden aşağı da olmamalı. Isınınca o zaten maks seviyesine gelir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 15 Mayıs 2022; 14:37:6 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.