Dün hb den aldığım cihazım geldi, sim kartı taktım kurulum yaptım. Ancak kamerasında odak sorunu var. Aşağıya eski s8 ile ve s21 ile çektiğim fotoları ekliyorum. Net olan s8 e ait. Yeni cihazı tamir ettirip kullanmayı kabullenemem. Hepsibuarada'ya talep açtım iade kodu ile servise gönderip servis onay verirse para iadesi yapılacakmış. Bu olması gereken bir prosedür mü yoksa farklı bir yol mu izlemeliyim?
Hb ye geri göndermek yerine kendiniz bir Samsung yetkili servisine gitseydiniz daha hızlı sonuç alabilirdiniz. Telefon hb ye gidecek, hb servise gönderecek felan, uzun hikaye.
Eğer servis tamir kararı verirse imkanı yok paranızı geri alamazsınız. İsterseniz mahkemelik olun. Siz Samsung yetkili servisine gitmiş olsaydınız, biraz da bastırsaydınız sıfır cihaz alma şansınız daha yüksekti. KVK veya genpa değil, Samsung servis.
Samsung mağazasına gittim 64 mp 3:4 modundayken yakın çekimde odaklamaz diyerek cihazı 3:4 moduna aldığımızda sorun çözüldü. Sorun yaşayan olursa rehber olsun.
Ürünü, sorunlu ürün olarak iade etmek istemenizden dolayı Hepsiburada'nın servis raporu beklemesi standart prosedür. Ancak servis tamir kararı verse bile cihazı tamir ettirip, kullanmanız gibi bir zorunluluğunuz yok. Servis kamerada problem olduğunu kabullendiği müddetçe zaten değişim ya da iade istemek sizin seçimlik hakkınız. Kanuna göre ilk 6 ay içinde çıkan donanımsal sorunlar fabrikasyon hata kabul edilir ve size seçimlik hakkı tanınır. Önemli olan sizin servise hangi hakkınızı kullanmak istediğinizi beyan etmeniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 31 Ekim 2021; 18:31:7 >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >