Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
1503
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vodofone online özel +5gb
S
4 yıl (865 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İyi günler herkese. 10 yıldır turkcell kullanıyordum ve son fiyatlardan sonra vodafone geçmeye karar verdim. Online olarak red 25 tarifesine başvurdum. Ve 06.08.2021 tarihinde hattım kullanıma açıldı. Yanımda uygulamasından kullanılabilir paketlere baktığımda online başvuruya özel +5gb paketin olmadığını fark ettim. Müşteri hizmetlerine hiçbir şekilde ulaşamıyorum. +5gb asıl paketim bitince mi kullanıma giriyor acaba. Konu ile ilgili ne yapabilirim. Şimdiden herkese teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
4 yıl (9834 mesaj)
Yarbay

542 arayın, robot çıktığı zaman 3 defa müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum deyin, en sonunda bağlanacaksınız, o zaman durumu öğrenebilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
4 yıl (473 mesaj)
Yüzbaşı

vodafone 542 musteri hizmetlerini arayip robota 3 defa musteri temsilcisi diyin ve sizi baglarlar temsilciye

vodafone acik ara en iyi tarifelere sahip



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

S
4 yıl (865 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Cevaplar için teşekkür ederim. Müşteri temsilcisine ulaştıktan sonra sorun çözüldü. Paketim tanımlandı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
4 yıl (9834 mesaj)
Yarbay

Rica ederim hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @seko5454
G
4 yıl (3275 mesaj)
Yarbay

Turkcellden sonra internet hızı hakkında bilgi verebilir misiniz? Ben de geçeceğim ama korkuyorum gb'lari doğru dürüst kullanamazsam diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl (3868 mesaj)
Yarbay

Genel de konuşmak gerekirse kapsaması iyi, hızı genel olarak düşüktür. Ha sosyal medya yeniletir mi, yeniletir. O kadar da kötü değildir ancak Turkcell'e alıştıktan sonra kanser edebilir de. Faturasız'a geçip deneyin ilk önce.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ginflon
1
4 yıl (4668 mesaj)
Yarbay

Aynı problem bana da oldu. 26'sında başvuru yaptım (kampanyanın bitmesine 1 gün vardı sanırım), 5 GB tanımlanmadı. Durma özelliği de vardı benim tarifemde o da tanımlanmadı. 542'yi arayayım şimdi de internette dakika başına ücret alındığı yazıyor, bu doğru mu? Hiçbir operatörde denk gelmedim çünkü böyle bir şeye.

Edit: Arama yaptım kendi tarifemden düşüyormuş, durma özelliğini aktif ettirebildim ücretsiz olarak. 5 GB için ise kayıt açıldı (konuştuğum müşteri temsilcisi sisteme erişim sağlayamadı bundan dolayı kayıt açtı). Durma özelliğini Vodafone'un asistanı Tobi'ye durma özelliği yazarak aktif ettim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 13th Patronus -- 30 Ağustos 2021; 21:24:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl (865 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam çözülür inşallah. Benim ilk ulaştığım müşteri temsilcisi çözmüştü mevzuyu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @13th Patronus
G
4 yıl (13009 mesaj)
Yarbay

Vodofone



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

1
4 yıl (4668 mesaj)
Yarbay

Bildirimi yeni gördüm hocam, sanırım mobil uygulamada sıkıntı var. Hocam tam olarak ne söylemiştiniz? Şu ana kadar 4 kere müşteri hizmetleri ile görüştüm, 1 tanesi başka numara verdi (benim işlemim ile ilgilisi olmayan bir numara vermiş). Bir diğer müşteri hizmetleri ise talep oluşturacağını söyledi (1 hafta olacak, talep oluşturuldu mu sonuç ne hiçbir bilgim yok), diğer 2 müşteri hizmetleri temsilcisi ise 2 GB hediye verildiğini söyledi ama benim paketimdeki 2 GB o (numara taşırken 7 GB diye taşıdım ama 5+2 şeklindeymiş).



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @seko5454
S
4 yıl (865 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam ilk konuştuğum personele, online özel +5 gb paketin tanımlı değil. Bunu tanımlayabilir misiniz dedim. Kontrol etti. Paketin ismi şehrinize özel 5gb diye geçiyor. Ama ben onlinedan başvurdum. Sonra paketiniz tanımlandı dedi ve 5 dk içinde online uygulamada paketin tanımlandığını gördüm. Ayrıca şikayet vara da yazarsanız geri dönüş yapıyorlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @13th Patronus
1
4 yıl (4668 mesaj)
Yarbay

Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Ben de online'dan numara taşıma yaptım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa Şikayetvar'a konu açacağım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @seko5454
1
4 yıl (4668 mesaj)
Yarbay

Hocam sizin mesajınız sonrasında Şikayetvar'a yazdım bu durumu. 6 Eylül'de yazdım 7 Eylül'de (24 saat sonra tam) yayınlandı şikayetim, 8 Eylül'de de 5 GB internet hattıma tanımlandı ve sorunum çözüldü. Benimle aynı sıkıntıyı yaşayan/yaşayacak arkadaşlara yol göstermiş olur bu mesaj.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @seko5454
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.