1. sayfa
| 542 arayın, robot çıktığı zaman 3 defa müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum deyin, en sonunda bağlanacaksınız, o zaman durumu öğrenebilirsiniz |
|
vodafone 542 musteri hizmetlerini arayip robota 3 defa musteri temsilcisi diyin ve sizi baglarlar temsilciye vodafone acik ara en iyi tarifelere sahip |
| Cevaplar için teşekkür ederim. Müşteri temsilcisine ulaştıktan sonra sorun çözüldü. Paketim tanımlandı. |
Turkcellden sonra internet hızı hakkında bilgi verebilir misiniz? Ben de geçeceğim ama korkuyorum gb'lari doğru dürüst kullanamazsam diye |
| Genel de konuşmak gerekirse kapsaması iyi, hızı genel olarak düşüktür. Ha sosyal medya yeniletir mi, yeniletir. O kadar da kötü değildir ancak Turkcell'e alıştıktan sonra kanser edebilir de. Faturasız'a geçip deneyin ilk önce. |
|
Aynı problem bana da oldu. 26'sında başvuru yaptım (kampanyanın bitmesine 1 gün vardı sanırım), 5 GB tanımlanmadı. Durma özelliği de vardı benim tarifemde o da tanımlanmadı. 542'yi arayayım şimdi de internette dakika başına ücret alındığı yazıyor, bu doğru mu? Hiçbir operatörde denk gelmedim çünkü böyle bir şeye. Edit: Arama yaptım kendi tarifemden düşüyormuş, durma özelliğini aktif ettirebildim ücretsiz olarak. 5 GB için ise kayıt açıldı (konuştuğum müşteri temsilcisi sisteme erişim sağlayamadı bundan dolayı kayıt açtı). Durma özelliğini Vodafone'un asistanı Tobi'ye durma özelliği yazarak aktif ettim. |
| Hocam çözülür inşallah. Benim ilk ulaştığım müşteri temsilcisi çözmüştü mevzuyu |
Vodofone |
| Bildirimi yeni gördüm hocam, sanırım mobil uygulamada sıkıntı var. Hocam tam olarak ne söylemiştiniz? Şu ana kadar 4 kere müşteri hizmetleri ile görüştüm, 1 tanesi başka numara verdi (benim işlemim ile ilgilisi olmayan bir numara vermiş). Bir diğer müşteri hizmetleri ise talep oluşturacağını söyledi (1 hafta olacak, talep oluşturuldu mu sonuç ne hiçbir bilgim yok), diğer 2 müşteri hizmetleri temsilcisi ise 2 GB hediye verildiğini söyledi ama benim paketimdeki 2 GB o (numara taşırken 7 GB diye taşıdım ama 5+2 şeklindeymiş). |
| Hocam ilk konuştuğum personele, online özel +5 gb paketin tanımlı değil. Bunu tanımlayabilir misiniz dedim. Kontrol etti. Paketin ismi şehrinize özel 5gb diye geçiyor. Ama ben onlinedan başvurdum. Sonra paketiniz tanımlandı dedi ve 5 dk içinde online uygulamada paketin tanımlandığını gördüm. Ayrıca şikayet vara da yazarsanız geri dönüş yapıyorlar. |
| Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Ben de online'dan numara taşıma yaptım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa Şikayetvar'a konu açacağım. |
| Hocam sizin mesajınız sonrasında Şikayetvar'a yazdım bu durumu. 6 Eylül'de yazdım 7 Eylül'de (24 saat sonra tam) yayınlandı şikayetim, 8 Eylül'de de 5 GB internet hattıma tanımlandı ve sorunum çözüldü. Benimle aynı sıkıntıyı yaşayan/yaşayacak arkadaşlara yol göstermiş olur bu mesaj. |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >