Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
728
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Usulsüz abonelik sonlandırma
C
5 yıl (188 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Kullandığım OPERATÖR usulsüz olarak internet aboneliğimi sonlandırdı. Bununla ilgili haklarım nelerdir?
Şöyle ki:
Ben internetten ayrı olarak faturalandırılan kullanmadığım ev telefonumu kapattırıp yalın internete geçmek istiyordum . Bunun için başvurup ev telefonumu kapattırdım ve yalın internet için başvuracakken iki gün sonra 2 yıl taahhütü olan internet aboneliğim sanırım yanlışlıkla sonlandırıldı. Tarafıma da taahhüt bozma masrafları yansıtılacaktır illaki.
Şuan operatör bu işlemi inceliyor 1 haftadır çözemedi. Bu konuda haklı olduğumu onlar da biliyorlar.

Bu işlemin olması gereken usulü: Resimde de gördüğünüz üzere sitenin kendi açıklamalarında da mevcut şekilde; ev telefonu kapanınca 60günlük Köprü Statüsü devreye girer bu süre içerisinde ben yalın internete geçme başvurusu yapmazsam aboneliğim sonlandırılır.

Şimdi biz müşteriler olarak en küçük iptalde hemen binlerce lira taahhüt bozma masrafı geçiren operatör, benim isteğim dışında haksız olarak abonelik sonlandırıp beni 1 haftadır internetsiz bırakıp, sözleşmeyi hiçbir neden olmadan tek taraflı bozduğu için bir cezaya uğruyor mu? Benim bununla ilgili hiçbir hakkım yok mu?

Lütfen hukuki açıdan değerlendirirseniz sevinirim.

< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomluekiz -- 19 Nisan 2021; 22:20:15 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

M
5 yıl (793 mesaj)
Teğmen

sözleşme metnini incelemek lazım hocam. sözleşmeyi yapan servis sağlayıcıları genellikle kendi aleyhlerine olacak hususları da sözleşmeye koymazlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
5 yıl (188 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Aradılar, hatalarını kabul ettiler, taahhütleri kaldırdılar. Ama öğrenmek istediğim şey böyle bir durumda müşterinin kanuni hakkı hiç yok mu?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @maystro_18
M
5 yıl (793 mesaj)
Teğmen

Dediğim gibi hocam sözleşme de bu durum belirtilmiş mi? İncelemek gerekir. Yoksa yapacağınız bir şey yok gözüküyor. BTK ya şikayet edebilirsiniz




Bu mesajda bahsedilenler: @cimbomluekiz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.