Evet beyler vag grubu DSG Honda grubu c sütunu hyundaiciler dct ısınması bmwciler sonraki sahibine BMW biner mottosu Astracılar pistonum kırılırsa alfacılar airbagim kabarırsa vs vs... Sizin korkunuz ne?
Burda değil de facebook grubunda açılan konuları göre göre tribe girdim desem yeridir. 😁 Astra K için ; çok erken vakitte triger zincir değişimi, direksiyon kolon kilidi arızası, vitesi p konumuna getirin arızası. Benzinli modeli için piston kırma sorunu vs vs.
guldurdun. Bunlara ek olarak bende yokusta cigerim kesilmesin vites dusmeden cikayim korkusu vardi. 5 sene tepe tepe bindim rot balans bile istemedi cok canim sıkıldi sattim. Heyecan aradim turbo benzinliyle yola devam. Turbo motorum yag yakmaz insallah diyorum.
Yaklaşık 5 yıl önce de forumu okuyordum DSG yine meşhurdu, ben de ilk otomatik aracımı dsg alınca ilk aylarda bekledim hani bozuk diyorlar her an bir şey olabilir diye, fakat baktım bir şey olmuyor korkum kalmadı 5 yıldır da aynı şekilde devam ediyor sıfır masraf. İlk dönemde hesaptaki paramı 5 binin altına düşürmemeye çalışıyordum burdaki yorumlara bakıp, lazım olabilir diye :)
206 nın bildiğim 2 tane kronik sıkıntısı var, sunroof camının uçması değil biri klasik torsiyon problemi, diğeri ısı kalkanının tutuşmasıyla arabanın yanması. torsiyonda şimdilik bir problem yok, diğer ihtimali düşünerek yola çıkarsam kafayı yerim, o yüzden çözüm olarak aklıma getirmiyorum
kendim için değil de ailede bir a3 bir de 308 dizel alındı. ikisini de ben önerdim. birinde dsg korkum, birinde adblue deposu korkum var. bir şey olursa gözler bana çevrilir. korkum bunlar
2015 yılında 2010 308 1.6 vti aldım 40000 km tertemiz Facebook grubuna üye oldum sonuç çözülemeyen sorunları gördükçe sattım 8 ay içinde 1000 TL masraf yaptım benden alan adamda 3 ay sonra 5000 TL masraf yaptı pejomu birde 1.6 vti düşman basina
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_kucukaksoy -- 29 Aralık 2020; 18:55:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Astra K için ; çok erken vakitte triger zincir değişimi, direksiyon kolon kilidi arızası, vitesi p konumuna getirin arızası. Benzinli modeli için piston kırma sorunu vs vs.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bunlara ek olarak bende yokusta cigerim kesilmesin vites dusmeden cikayim korkusu vardi.
5 sene tepe tepe bindim rot balans bile istemedi cok canim sıkıldi sattim. Heyecan aradim turbo benzinliyle yola devam.
Turbo motorum yag yakmaz insallah diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @tenekekutu
GM grubu (önceki opel-chevrolet): yağ soğutucusu patlarmı, suya yağ karışır mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 28 Aralık 2020; 22:48:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
5 yıldır da aynı şekilde devam ediyor sıfır masraf. İlk dönemde hesaptaki paramı 5 binin altına düşürmemeye çalışıyordum burdaki yorumlara bakıp, lazım olabilir diye :)
Focusta sifir sorun Corollada 5 tane ariza sayabilirim.
Gerci ufak tefek arizalar ama ariza sonucta.
2 defa yaptirmasina ragmen cam acma kapama tusunun biri gene bozuk.
Torpido yavas inmiyor tak dusuyor, el tutma yeri geri cekmiyor.
Radyo acma tusu arizali gibi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_kucukaksoy -- 29 Aralık 2020; 18:55:1 >