2 haftadır belirli aralıklarla süreklii packet loss ve aşırı ping alıyorum. dakikada 2 kere fırlıyor sürekli. aşağıdaki fotoğrafta pingplotter programından 2 gün ayrı ayrı aldığım testleri koyuyorum. ttneti aradım problem yok diyor her zamanki gibi, sorun nerede? ne söylemem lazım? < Resime gitmek için tıklayın >
Turknet de aynı. İptal ettirip Türk Telekom'a geçersem hata mı edeceğim? Bölgesel sorun deyip geçiştiriyorlar. Covid ortaya çıktığında sorunlar başladı. Altyapı yatırımları yeterli değil. Seabone ve Cogento her neyse, onların bulunduğu yerlerde ping ve packet loss var.
sslerde 6. hopda gözüküyor sorun, problem oradan kaynaklanmıyor mu? < Resime gitmek için tıklayın > snr kaç olması gerekiyor ne yapmam lazım acaba?
Çözümü yok. 6. hop sürekli sıkıntılı (ankaradan yurt dışı çıkışı) Bu sorunu anlatabilecek kişiye denk gelirseniz lütfen bana da haber edin. Bazen saatte bir modemdeki bağlantıyı tekrardan kurdurmam gerekiyor.
müşteri temsilcisini aradım, snr marginde problem varsa hızımı düşürün diyorum onu biz yapamıyoruz diyorlar ya bunlar şaka olmalı gerçekten, hiç bir şey yapamayız serverların yoğunluğu yüzünden deyip kapatıyorlar
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.