Anladım sizi. Hocam şimdi ping konusunun çok farklı versiyonları var. Bazen kullanıcı tarafından olabileceği gibi, bazen problem işletmeci tarafında da olabiliyor. Arıza kaydı bırakmadan önce biz kendi tarafımızdaki durumları kontrol edelim derim.
Modeminiz anladığım kadarıyla ASUS marka bir modem. Bu modemin SNR iyileştirme vb. bir sürü özelliği var diye biliyorum. Öncelikle bu ekstra özellikleri devre dışı bırakarak bir deneme yapalım derim.
Anladım sizi hocam. Yani modem üzerinde bir değişiklik yapmadıysanız sıfırlamanıza gerek yok. Ancak belki de oluyordu haberim yoktu diyorsanız sıfırlamayı deneyebilirsiniz. Kullanıcı adı şifreniiz not alın yoksa kurulum yapamazsınız. Eğer bu da çözüm olmazsa arıza kaydı bırakarak "ping değerim çok yüksek" diyebilirsiniz çağrı merkezine veya online işlemler üzerinden tüketici şikayetleri bölümüne yazabilirsiniz.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.