Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
963
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İstanbul Bilişim Rezaleti
B
6 yıl (898 mesaj)
Er
Konu Sahibi

İstanbul Bilişim firmasından 15.01.2020 tarihinde çamaşır makinesi siparişi verdim. Tedarik süresi 10 gün. Yani 25.02.2020 tarihinde kargolanacak olmasına rağmen aradan 2 ay geçti ve hala kargolanmadı. Sürekli arıyorum, her aramamda bağlanma sürem en az 7-8 dk sürüyor. Her aramamda da sürekli kargolanacak tarihi ötelediler.
En sonunda mecbur kaldım siparişi iptal ettim. Bazı müşteriler ücret iadesinde de ciddi sıkıntılar yaşadıklarını söylüyorlar.
Yani arkadaşlar sizlerden ricam bu firmadan kesinlikle bir tek çöp dahi almayın. Sinirinizi bozmak, zamanınızı boşa harcamak, paranızı bloke ettirip aylarca kullanılmasını istemiyorsanız bu firma ile muhatap olmayın.
Böylesine terbiyesiz sahtekar bir firma görmedim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



R
6 yıl (1632 mesaj)
Yüzbaşı

Daha once forumda bir çok konu açılmıştı istanbulbilisim'le ilgili sorunlardan ötürü keşke araştırsaydınız, şikayetvar gibi sitelerden de şikayetlere baksaydınız. Geçmiş olsun, süreci hızlandırmak için tüm mercilere şikayet edin bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 yıl (898 mesaj)
Er
Konu Sahibi

Aynen hocam teşekkürler. elimden geldiğince her yere yazıyorum.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Rodimus01
G
6 yıl (944 mesaj)
Yüzbaşı

bende aynı duruma düşmüştüm.hemde siparişi verdikten 2 gün sonra iptal ettim.iban istediler verdim ama 1 ay gecmesıne rağmen parayı yatırmamışlardı.her aramamda sürekli oyalıyorlardı.en son genel müdürlüklerine gittim.orda parayı hesabıma gönderdiler makbuzunuda alıp çıktım.bunun gibi bir sürü şikayet var.kesinlikle artık oradan alışveriş yapılmaz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 yıl (762 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Goldman34

bende aynı duruma düşmüştüm.hemde siparişi verdikten 2 gün sonra iptal ettim.iban istediler verdim ama 1 ay gecmesıne rağmen parayı yatırmamışlardı.her aramamda sürekli oyalıyorlardı.en son genel müdürlüklerine gittim.orda parayı hesabıma gönderdiler makbuzunuda alıp çıktım.bunun gibi bir sürü şikayet var.kesinlikle artık oradan alışveriş yapılmaz
Hocam genel müdürlükleri nerede acaba
Bu tür yazılar okuyoruz hep burya gidip parasını alanların
Ben en son savcılığa gidip bu firma hakkında suç duyurusunda bulunup kapatılması için dava dilekçesi vermeyi düşünüyorumda
Elimde yazışmalar ses kayıtları dökümanlar var belge olarak
3 aydır öteleniyor vede dalga geçer gibi iade talebiniz en kısa sürede ödenecektir gibi geri dönülüyor
Tük.hak.mah. başvurdum 2 aydır savunma bekleniyor diyor
En azından genel müdürlük verirse gidip ordanmı alsak


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl (944 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: bursalı963

Hocam genel müdürlükleri nerede acaba
Bu tür yazılar okuyoruz hep burya gidip parasını alanların
Ben en son savcılığa gidip bu firma hakkında suç duyurusunda bulunup kapatılması için dava dilekçesi vermeyi düşünüyorumda
Elimde yazışmalar ses kayıtları dökümanlar var belge olarak
3 aydır öteleniyor vede dalga geçer gibi iade talebiniz en kısa sürede ödenecektir gibi geri dönülüyor
Tük.hak.mah. başvurdum 2 aydır savunma bekleniyor diyor
En azından genel müdürlük verirse gidip ordanmı alsak

Alıntıları Göster
Genel Müdürlük
Adres:Halide Edip Adıvar Mahallesi, Çifte Cevizler Cad. No:3, Kat:7 - Şişli / İstanbul PK: 34382 AKIN PLAZA nın içinde

ben buraya gittim bir arkadaşım ile.zaten ne için geldiğinizi anlıyorlar,birisi ilgileniyor biraz birşeyler zırvalıyor işte tedarikçilerimizin yüzüne gecikmeler felan yaşıyoruz diye.he he diyorsun ve hesabınıza orda eft yapıyorlar.makbuzunuda verıyorlar.mahkeme felan uğraşmayın boşuna.oraya gidemiyorsanız bir tanıdıgınızıda gönderebilirsiniz.sipariş numarası isim bilgileri olsun elinde yeter.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 yıl (762 mesaj)
Yüzbaşı

Tesekkürler verdiğiniz bilgiler için
Dikkate alıcam önerinizi




Bu mesajda bahsedilenler: @Goldman34
B
6 yıl (762 mesaj)
Yüzbaşı

Bunca zaman bekledikten sonra hiç ümüdim yoktu
Ama bugün gelen mesajla para iadesi hesabıma eft olarak yatırılmış

Başvurmadığım yer kalmamıştı enson savcılığa yapıcaktım başvurumu
4 ayı geçti sipariş ve iptal olalı
Ama hakkımı helal etmiyorum
İnsanların paralarını alıp kullanıyorlar ya
İnşallah iadesini alamıyanlarda enkısa sürede sonlanır



O
6 yıl (4 mesaj)
Er

Bu firmadan 4 ay önce cep telefonu sipariş verdim. Havale yoluyla para gönderdim. Siparişim gelmedi 3 ay önce iptal ettim ve hala para iadesi yapmadılar. Anladığım piyasadan paraları toplayıp iflas ettik deyip kaçacaklar. Ayrıca birde YouTube da bu firma ile röpörtaj yapmışlar. Röportaj veren tosunda (Genel Müdür Yardımcısıymış) yeni bir çiftlik bank mağduriyeti yaşatacak gibi gözüküyor. Bu çerçevede para iadesi için Tüketici Hakem Heyetine baş vurdum. Dolandırıcılık içinse Cumhuriyet Başsavcılığına Başvurdum. Sizde başvurun ki Savcılarımız gereğini bu Tosunlar için yapsın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orkunkaya77 -- 4 Nisan 2020; 1:3:34 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

A
6 yıl (1596 mesaj)
Yüzbaşı

Bence bu firma sipariş geciktirme ayağına paraları faize atıyor. 2 3 ay sonra da parayı geri veriyor. 2 3 ayda ne kadar kazanırsa artık.

Çok mantıklı dolandırıcılık aslında.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 yıl (762 mesaj)
Yüzbaşı

Durum aynen öyle sayılır
Para peşin olarak tahsil edilir
Sonrasında 3..4 ay veya daha fazla hesaba yatıyor




Bu mesajda bahsedilenler: @Artyom A. C.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.