N11 web sitesinden kelepirhome firmasından 30.11.2019 tarihinde 65um7450 model Lg televizyon aldım. Ürün horoz lojistik ile geldi. Ürünün kutusunun dışında bir iz olmadığından ürünü teslim aldım. Servis kuruluma geldiğinde evde eşim vardı. Ürün kutudan kırık çıktı. Servis rapora kutu hasarlı satıcıya başvurun yazmış. Servis raporu doğru (kutuda hasar yok)yazılmadığı için imzalamadık. Son gelişmeler olumlu:n11 müşteri hizmetlerinden İlayda hanım ile süreci yürütüyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum, n11 firması ürünün arkasında durdu.lg hakkında düşüncem aynı.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Son gelişmeler olumlu:n11 müşteri hizmetlerinden İlayda hanım ile süreci yürütüyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum, n11 firması ürünün arkasında durdu.lg hakkında düşüncem aynı.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cguner -- 27 Aralık 2019; 18:43:24 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >