Evet aslında ben zararla vs de olsa kurtuldum, kazayla düşebilecek forumdaşlarımı uyarı amaçlı yazıyorum bu konuyu. 2016 yılı sonlarında çok beğenerek 2013 model Gdi motor i30 araç aldım. Çok memnundum lakin yakıtı fazla gelmeye başladı. Önce atikfast di taktırdım, hem yakıt çok az farketti karma yaktığı için hem de ciddi performans düşüşü oldu. Daha sonra ustaların gazı ve yalandan verdikleri güvenle onu söktürüp üstüne bir atiker parası daha koyup marjet taktırdım ve macera başladı. Araç geç marş almaya başladı, başlarda çok önemsemedim. Gün geçtikçe iyice uzadı uzadı rezillik boyutuna ulaştı. Gittiğiniz yerlerde 3 yaşındaki aracınız için abi itelim mi demeleri pek hoş olmuyor. Ona da razı olduk. Bi süre sonra bu çalışma süresi 5dk uğraşa dönüştü. Gittik bayiye ' e dediler sistem değişti çift basınç pompası lazım' iyi dedim takalım sonuçta sisteme pompa yetersiz geldiği için takmışlar e benim de garantim var ücretsiz takarlar. Direk firma sahibiyle görüştüm yooo tek pompayla da güzel dedi:) ee 2.pompayı niye eklediniz dedim abi onu 4. 500 veriyorduk bu 5.500 oldu beleşe veremem demez mi. Neyse 700 lira daha verip onu da taktırdım düzeldi mi sorun tabiki hayır. Bikaç ay sonra araba kendi kendini benzine atmaya başladı işin kötüsü benzinde kullanılmıyor marjet. Basınç regülatörünü delmek gerektiği için benzin tüp deposuna doluyor. Yani ne benzinde ne tüpte gitmiyor araba. Tüpçü köşelerinde geçen 40 50 saat ayakta bekleme seanslarından sonra canıma tak etti ve piyasasının 7bin lira altına bi galeriye takasa verdim. Umarım kimse aynı durumu yaşamak zorunda kalmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 22 Mart 2019; 9:37:15 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 22 Mart 2019; 9:37:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >