Merhaba arkadaşlar. Cihaz iphone7 32gb. Halen garantisi devam ediyor.
Sorun şu: Kablo dayanmıyor. Kaliteli mfi lisanlı kablolar kullanıyorum ama kısa sürede kablo şarj etmemeye başlıyor. Çünkü bu soket bana göre kablo ucunu bozuyor. Kablo ucunda bildiğimiz gibi 8 adet sarı renkli pin var. Bozulan kabloların çift taraflı 4.pini soyulmuş durumda. Yani altın kaplaması soyulmuş ve bu şekilde de telefonu şarj edemiyor.
Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Son aldığım kablo spigen marka 1 ay falan olmuştur kullanalı. O da artık şarj edemiyor.
Telefonu sıfır almıştım ve soketin içine metal uçlu birşey sokmadım. Garantiye versem tamir mi ederler, yenisini verirler mi?
Bir de apple türkiye garantisi için nereye başvurmam veya götürmem gerekiyor? Yani servis süreci nasıl başlıyor?
Yazacaklarınız için şimdiden teşekkür ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bozuldu dedigin kablolar sağlam. Kablodaki şoketin sari çizgilerinden bazilari renk atmış yada siyaha dönmüş olabilir. Bunlari ince bir iğneyle üzerinden çizersen eski sari rengini alacaktir. Sarz olacaktır. Sürekli yaşadığım bir durum
< Resime gitmek için tıklayın >
Merhaba arkadaşlar. Cihaz iphone7 32gb. Halen garantisi devam ediyor.
Sorun şu: Kablo dayanmıyor. Kaliteli mfi lisanlı kablolar kullanıyorum ama kısa sürede kablo şarj etmemeye başlıyor. Çünkü bu soket bana göre kablo ucunu bozuyor. Kablo ucunda bildiğimiz gibi 8 adet sarı renkli pin var. Bozulan kabloların çift taraflı 4.pini soyulmuş durumda. Yani altın kaplaması soyulmuş ve bu şekilde de telefonu şarj edemiyor.
Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Son aldığım kablo spigen marka 1 ay falan olmuştur kullanalı. O da artık şarj edemiyor.
Telefonu sıfır almıştım ve soketin içine metal uçlu birşey sokmadım. Garantiye versem tamir mi ederler, yenisini verirler mi?
Bir de apple türkiye garantisi için nereye başvurmam veya götürmem gerekiyor? Yani servis süreci nasıl başlıyor?
Yazacaklarınız için şimdiden teşekkür ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.