Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
5096
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Iphone 7 şarj soketi kablolarımı bozuyor (fotoğraflı) Tavsiye lazım
M
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Merhaba arkadaşlar. Cihaz iphone7 32gb. Halen garantisi devam ediyor.

Sorun şu: Kablo dayanmıyor. Kaliteli mfi lisanlı kablolar kullanıyorum ama kısa sürede kablo şarj etmemeye başlıyor. Çünkü bu soket bana göre kablo ucunu bozuyor. Kablo ucunda bildiğimiz gibi 8 adet sarı renkli pin var. Bozulan kabloların çift taraflı 4.pini soyulmuş durumda. Yani altın kaplaması soyulmuş ve bu şekilde de telefonu şarj edemiyor.

Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Son aldığım kablo spigen marka 1 ay falan olmuştur kullanalı. O da artık şarj edemiyor.

Telefonu sıfır almıştım ve soketin içine metal uçlu birşey sokmadım. Garantiye versem tamir mi ederler, yenisini verirler mi?

Bir de apple türkiye garantisi için nereye başvurmam veya götürmem gerekiyor? Yani servis süreci nasıl başlıyor?

Yazacaklarınız için şimdiden teşekkür ederim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



G
7 yıl
Yüzbaşı

tozları iğneyle temizle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Tamam ama toz yok zaten, sıkıntı toz değil.



K
7 yıl
Binbaşı

garantisi varsa servise götürün, sağdan 4. pinde sorun var gibi duruyor. Muhtemelen şarj soketi değişecektir.



S
7 yıl
Teğmen

Bozuldu dedigin kablolar sağlam. Kablodaki şoketin sari çizgilerinden bazilari renk atmış yada siyaha dönmüş olabilir. Bunlari ince bir iğneyle üzerinden çizersen eski sari rengini alacaktir. Sarz olacaktır. Sürekli yaşadığım bir durum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
0
7 yıl
Yarbay

Dediginiz gibi sokette problem var.

Garantiden ucretsiz islem yapacaklarini sanmiyorum ama siz yine de once yetkili servise teslim edin cihazinizi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
6 yıl
Teğmen

iyi günler Mustafa bey sorununuz düzeldi mi bende de benzer bir sorun varda



D
6 yıl
Yarbay

2 seneden fazladır iPhone 7 kullanıyorum. İlk günden beridir aynı kabloyu kullanıyorum hiçbir sorun olmadı. Telefona özgü bir sorun mu acaba?



A
2 yıl
Binbaşı

öyle yapmak zarar vermez mi?

silgiyle sürtüp temizleyin diye bir şey duydum.




Bu mesajda bahsedilenler: @serdaryigiter
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.