21.GÜNDEYİM Forumdaşlarım merhaba ; Biraz riske girmiş bulundum teknosanın sorunlu olduğunu zaten biliyorum ama indirimlerini kaçırmamaya çalışırım şu linkteki kulaklığı ; https://www.teknosa.com/philips-shb5250-bluetooth-kulak-ici-kulaklik-siyah-p-110262323 127 liraya satın aldım , kablosuz bluetooth kulaklığa ihtiyacım vardı , zaten forumda da bahsedilmişti. Kulaklığı 10 aralıkta aldım ve 19.günümdeyim 7.veya 8.gününde iade talebinde bulundular ama reddettim çünkü ben para peşinde değilim o kulaklığı yollayabilecekler mi gerçekten merak ediyorum; 3 gün sonra tekrardan arandım muadil ürün talebi yaptılar kabul ettim iki gün sonra (12.gün olmalı) https://www.teknosa.com/philips-shb4205bk-flite-bluetooth-mikrofonlu-kulak-ici-kulaklik-p-110262464 şu kulaklığı yollayalım dediler bakalım yollayabilecekler mi dedim kabul ettim. 12.gün kabul ettim ve şuan tam bir hafta geçti ama.. her gün bir defa artık arar haldeyim dedikleri tek cevap departmandan cevap bekliyoruz yav bi departmandan cevap gelmesi bu kadar nasıl uzun olabilir??
Para iadesinden çok bi tane adam akıllı kulaklığı yollasınlar benim için yeter ama bu rezilliklerini umarım bi teknosa yetkilisi görür ve siz de teknosadan ürün alırken on defa düşünün derim.. Bana şikayet etme konusunda yol gösterirseniz sevinirim arkadaşlar
1aydır ürünü göndermediler. 5gün önce para iadesi istedim. İnceleme başlatmışlar sevgili teknosacıklar iade için acil bildiriminde bulunuyorlar.Uzak durun en azından 3 ay.
Forumdaşlarım merhaba ;
Biraz riske girmiş bulundum teknosanın sorunlu olduğunu zaten biliyorum ama indirimlerini kaçırmamaya çalışırım şu linkteki kulaklığı ;
https://www.teknosa.com/philips-shb5250-bluetooth-kulak-ici-kulaklik-siyah-p-110262323
127 liraya satın aldım , kablosuz bluetooth kulaklığa ihtiyacım vardı , zaten forumda da bahsedilmişti.
Kulaklığı 10 aralıkta aldım ve 19.günümdeyim
7.veya 8.gününde iade talebinde bulundular ama reddettim çünkü ben para peşinde değilim o kulaklığı yollayabilecekler mi gerçekten merak ediyorum;
3 gün sonra tekrardan arandım muadil ürün talebi yaptılar kabul ettim iki gün sonra (12.gün olmalı)
https://www.teknosa.com/philips-shb4205bk-flite-bluetooth-mikrofonlu-kulak-ici-kulaklik-p-110262464
şu kulaklığı yollayalım dediler bakalım yollayabilecekler mi dedim kabul ettim.
12.gün kabul ettim ve şuan tam bir hafta geçti ama..
her gün bir defa artık arar haldeyim dedikleri tek cevap departmandan cevap bekliyoruz yav bi departmandan cevap gelmesi bu kadar nasıl uzun olabilir??
Para iadesinden çok bi tane adam akıllı kulaklığı yollasınlar benim için yeter ama bu rezilliklerini umarım bi teknosa yetkilisi görür ve siz de teknosadan ürün alırken on defa düşünün derim..
Bana şikayet etme konusunda yol gösterirseniz sevinirim arkadaşlar
SİPARİŞ TARİHİM
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
MUADİL ÜRÜN İÇİN AÇILAN TALEP
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major41 -- 31 Aralık 2018; 12:2:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >