2015 Nisan ayından beri kullanmakta olduğum ZyXEL P-6660HNU-F1 model modemin (kampanya ürünü değil) birkaç gün önce kablosuz ağının cihazlarda gözükmediğini fark ettim. Modem arayüzüne girdiğimde kendiliğinden tanımlı olan ama sadece bir tanesinin aktif olduğu 4 ağın hepsinin durumunun kapalı olarak gözüktüğünü gördüm. Kablosuz ağ ayarlarında ise ağ etkin olduğu için normalde otomatik seçilen kanalı bir kaç defa değiştirerek denedim ama sonuç alamadım. Ayrıca bu modemin üzerindeki WPS düğmesine kısa süreyle basınca normalde kablosuz ağı açma /kapama tuşu olarak görev yapıyor fakat denediğimde kablosuz ağı açmıyor yani modem üzerindeki ışık yanmıyordu, hala da öyle.
En iyisi modemi resetleyip fabrika ayarlarına döndüreyim dedim ve reset sonrası kendiliğinden kaydedilmesi gereken SSID bilgilerinin hiç biri yoktu ve elle girdiğimde de kaydetmedi. Arayüzdeki durum şöyle:
Her ihtimale karşı firmware güncellemesi yaptım fakat mevcut en yeni dosya 2015'e ait ve görünürde değişen bir şey yok. Tekrar resetleyerek fabrika ayarlarında döndürdüm. Abonelik bilgilerimi girdim ve ADSL bağlantısında bir problem yok.
An itibariyle kablosuz ağ ışığı bahsettiğim gibi yanmıyor ve modem arayüzündeki mevcut sistem bilgisi şöyle:
Gündüz ZyXEL destekle görüştüm ve kullanıcı olarak yapılabilecek her şeyi yaptığımda hemfikir olduk. Fakat teknik serviste yapılan şeyin toptan modemin "anakartını" değiştirmek veya modemin yenisini göndermek olduğunu ve bu işlemlerin sadece garanti kapsamında yapıldığını söyledi. Benim durumumda garanti süresi dolduğu için yapılabilecek işlem sonucunda muhtemelen yeni modem parası kadar ücret talep edileceğini belirtti. İşin o kısmına takılmıyorum, zaten arada bir donanım yenilemek gerektiğini düşündüğüm için aslında bu olayı yeni modem almak için vesile olarak görmek mümkün ama bu kadar ufak bir sorun için de masrafa girmek az da olsa can sıkıcı.
Sonuç olarak; mevcut sorunun nereden kaynaklandığına veya nasıl çözülebileceğine dair fikri olan var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
En iyisi modemi resetleyip fabrika ayarlarına döndüreyim dedim ve reset sonrası kendiliğinden kaydedilmesi gereken SSID bilgilerinin hiç biri yoktu ve elle girdiğimde de kaydetmedi. Arayüzdeki durum şöyle:
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
Her ihtimale karşı firmware güncellemesi yaptım fakat mevcut en yeni dosya 2015'e ait ve görünürde değişen bir şey yok. Tekrar resetleyerek fabrika ayarlarında döndürdüm. Abonelik bilgilerimi girdim ve ADSL bağlantısında bir problem yok.
An itibariyle kablosuz ağ ışığı bahsettiğim gibi yanmıyor ve modem arayüzündeki mevcut sistem bilgisi şöyle:
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
Gündüz ZyXEL destekle görüştüm ve kullanıcı olarak yapılabilecek her şeyi yaptığımda hemfikir olduk. Fakat teknik serviste yapılan şeyin toptan modemin "anakartını" değiştirmek veya modemin yenisini göndermek olduğunu ve bu işlemlerin sadece garanti kapsamında yapıldığını söyledi. Benim durumumda garanti süresi dolduğu için yapılabilecek işlem sonucunda muhtemelen yeni modem parası kadar ücret talep edileceğini belirtti. İşin o kısmına takılmıyorum, zaten arada bir donanım yenilemek gerektiğini düşündüğüm için aslında bu olayı yeni modem almak için vesile olarak görmek mümkün ama bu kadar ufak bir sorun için de masrafa girmek az da olsa can sıkıcı.
Sonuç olarak; mevcut sorunun nereden kaynaklandığına veya nasıl çözülebileceğine dair fikri olan var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventserdar -- 10 Aralık 2018; 21:11:48 >