Oyun objesi ve duvarda boxcollider2D ve rigidbody2D olmasına rağmen mousela sürüklediğim obje duvardan geçiyor ne yapmam lazım? dynamic ayarda yerçekimi ekleyince serbest düşmede obje duvardan geçmiyor yani sorun yok ancak mousela ek kuvvet uygulayınca duvardan geçiyor biligisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olabilirse mutlu olurum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Tam emin değilim ama mouse ile sürüklerken transformu değiştiriyorsun sanırım. Onun yerine rigibody ile hareket ettir. Böylece rigibody hesaplama yapar diye düşünüyorum.
Rigidbody’ye force uygulayarak mı hareket ettiriyorsun yoksa transform.translate yöntemi ile mi? Bir de rigidbody ayarlarında constantrate ayarlarında continius yapmayı deneyebilirsin
Tıkladığın anda mouse transform bilgisini güncel alan rigidbody(statik ve collidera gerek yok) yarat. Daha sonra ona fixedjoint ekle ve connectedbody yi taşımak istediğin objeye bağla. Mantık bu.
dynamic ayarda yerçekimi ekleyince serbest düşmede obje duvardan geçmiyor yani sorun yok ancak mousela ek kuvvet uygulayınca duvardan geçiyor biligisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olabilirse mutlu olurum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.