Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1229
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Unity Collider RigidBody Sorunu
M
7 yıl (237 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Oyun objesi ve duvarda boxcollider2D ve rigidbody2D olmasına rağmen mousela sürüklediğim obje duvardan geçiyor ne yapmam lazım?
dynamic ayarda yerçekimi ekleyince serbest düşmede obje duvardan geçmiyor yani sorun yok ancak mousela ek kuvvet uygulayınca duvardan geçiyor biligisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olabilirse mutlu olurum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



Z
7 yıl (2645 mesaj)
Binbaşı

Tam emin değilim ama mouse ile sürüklerken transformu değiştiriyorsun sanırım. Onun yerine rigibody ile hareket ettir. Böylece rigibody hesaplama yapar diye düşünüyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

X
7 yıl (434 mesaj)
Yüzbaşı

Rigidbody’ye force uygulayarak mı hareket ettiriyorsun yoksa transform.translate yöntemi ile mi? Bir de rigidbody ayarlarında constantrate ayarlarında continius yapmayı deneyebilirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
7 yıl (3997 mesaj)
Yarbay

Tıkladığın objeyi fixedjoint bağla.



Tıkladığın anda mouse transform bilgisini güncel alan rigidbody(statik ve collidera gerek yok) yarat. Daha sonra ona fixedjoint ekle ve connectedbody yi taşımak istediğin objeye bağla. Mantık bu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.