S9 plus cihazımın ekranının beyazları sarımtırak göstermesi, video izlerken siyah ekranda pikselleşme meydana gelmesi ve konuşma sırasında görüşmenin kesilmesi gibi nedenlerle cihazı servise bıraktım. Servisteki teknisyen arkadaş neredeyse bütün problemleri reddetti.
Ekranın sarımtırak olmasının nedeninin amoled teknolojisi olduğunu söyledi. Haklı olduğunu göstermek için kendi s7 edge telefonunu çıkardı ve onun ekranının da sarı olduğu gösterdi. Kendisi amoled ekranların sarımtırak gösterdiğini kabullenmiş, bizimde bu şekilde kabul etmemizi istiyor. Yanımda beyazları doğru gösterdiğine inandığım Huawei p10 plus vardı, bu cihazı beyaz gösterimi için örnek olarak gösterdiğimde herhangi bir şey söyleyemedi. Ürün beyazları gösteremiyor açıkça ve bu durum ürünün kutusunun üzerinde yazmıyor. Eğer bu durum yani amoled ekranların beyazları sarımtırak gösterdiği kutuda yazsaydı bu cihazı almazdım açıkçası.
Öte yandan ürünün ekranın video izlerken siyah sahnelerde pikselleşmeye başladığını belirttim ve display tester programı ile bu durumu kanıtlamama rağmen söz konusu test programının samsunga ait olmadığını, samsungun *#0*# testinde siyah rengi görüntülemede herhangi bir sorun olmadığını belirterek bu sorunda görmezden gelindi.
Ha birde telefonla yaptığım görüşmeler sırasında konuşmanın kesilmesi durumu ilettim, oda kullanmış olduğunuz operatörden kaynaklanmaktadır diyerek beni çileden çıkarttı.
Ürünü servise bıraktım tespit yapmaları için. Tespit sonucunda çıkacak belge ile ya tüketici hakem heyetine ya da tüketici mahkemesine başvuracağım. Konuyu yukarıya taşımak için yardımlarınızı bekliyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
30 gün içerisinde değişim yapıyorlarmış eğer müşteri haklı bulur iseler. Ben 31 nci gün götürdüm değişim talebini reddettiler, ancak gerekirse ekranı değiştiririz dediler, şaka gibi.
Ekranın sarımtırak olmasının nedeninin amoled teknolojisi olduğunu söyledi. Haklı olduğunu göstermek için kendi s7 edge telefonunu çıkardı ve onun ekranının da sarı olduğu gösterdi. Kendisi amoled ekranların sarımtırak gösterdiğini kabullenmiş, bizimde bu şekilde kabul etmemizi istiyor. Yanımda beyazları doğru gösterdiğine inandığım Huawei p10 plus vardı, bu cihazı beyaz gösterimi için örnek olarak gösterdiğimde herhangi bir şey söyleyemedi. Ürün beyazları gösteremiyor açıkça ve bu durum ürünün kutusunun üzerinde yazmıyor. Eğer bu durum yani amoled ekranların beyazları sarımtırak gösterdiği kutuda yazsaydı bu cihazı almazdım açıkçası.
Öte yandan ürünün ekranın video izlerken siyah sahnelerde pikselleşmeye başladığını belirttim ve display tester programı ile bu durumu kanıtlamama rağmen söz konusu test programının samsunga ait olmadığını, samsungun *#0*# testinde siyah rengi görüntülemede herhangi bir sorun olmadığını belirterek bu sorunda görmezden gelindi.
Ha birde telefonla yaptığım görüşmeler sırasında konuşmanın kesilmesi durumu ilettim, oda kullanmış olduğunuz operatörden kaynaklanmaktadır diyerek beni çileden çıkarttı.
Samsungun müşteri memnuniyeti yazıyla sıfır sayıyla 0.
5200 TL'lik rezalet.
Ürünü servise bıraktım tespit yapmaları için. Tespit sonucunda çıkacak belge ile ya tüketici hakem heyetine ya da tüketici mahkemesine başvuracağım. Konuyu yukarıya taşımak için yardımlarınızı bekliyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -kanunadamı- -- 3 Mayıs 2018; 15:48:2 >