Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
988
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TÜRKNET VDSL & Müşteri Hizmetleri Rezaleti
R
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Dün geçtim. 35Mbit denmesine rağmen 13 14mbit hız alıyorum. Teknik destek için saçma sapan telesekretere bağlanmak zorundayım. Derdimi anlatacağım kimse yok. VDSL diye abone oldum ama sanırım VDSL olarak hizmet alamıyorum. Açtığım arıza kayıtları çözüldü deyip kapatılıyor fakat çözüm yok.

Dün açtırdığım arıza kaydına gelen yanıt

Merhaba Semih Bey İnternet hizmetinizle ilgili yaşadığınız arızanın altyapı kaynaklı olmadığı görülmektedir, bina ya da dairenizin içinde yer alan kablo ve cihazlardan kaynaklanabilir. Arızanın giderilebilmesi için bu alanları kontrol ettirmenizi rica ederiz. Sorun düzelmez ise lütfen bizimle tekrar iletişime geçin. İyi günler dileriz.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RealSchule -- 31 Ocak 2018; 12:43:38 >

L
7 yıl
Binbaşı

bende aylardır 75megabit kullanıyordum ama artık 12den yukarı çıkmıyor.3gündür beni arayın diye dil döküyorum ama yok inatla aramıyorlar.



B
7 yıl
Yarbay

Hız testi sonuçlarını bizimle paylaşırmısınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

N
7 yıl
Binbaşı

ADSL sinyali geliyor büyük ihtimal. Başka bir iss den geçiş yaptıysanız aynı port üzerinden verdikleri için adsl veriyorlardır. Modem arayüzünden baktınız mı sinyal ADSL mi VDSL mi?

Yeni abonelerde bu sorunu yaşayan çok oldu aynı benim gibi. Telefonla arayıp uğraşmayın oradan sonuç çıkmaz.

Online işlemlere girip destek kaydı açın. Kayda "paketinizin vdsl olduğunu ama hala adsl sinyal aldığınızı ve vdsl'e geçiş yapılmasını istediğinizi" ekleyin.

1-2 güne sonuçlanır ve VDSL'e geçiş işlemleriniz başlar. Ama asıl sancılı kısmı burası. ADSL den VDSL'e geçişler nedense uzun sürüyor. Benimki 4-5 gün sürmüştü sanırım. Ama o dönem evde olmadığım için dert etmemiştim. Türk Telekom ekibinin insafına kalıyor durum. Umarım kısa sürede yaparlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @RealSchule
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.