Bundan 1-2 yıl önce Superonline'a geçmiştik. Kampanyaya hem internet hem de TV+ üyeliği dahil. Televizyonda TV+ açıldığı anda Superonline wi-fi ağı çalışmaz hale geliyor. Full çekiyor görünüyor wi-fi ve telefon wi-fi ağına bağlanıyor fakat hiçbir şekilde internete girilemiyor. TV+ kapatıldığı an normal haline dönüyor. Bu problem internete kablo ile bağlı olan masaüstü bilgisayarımda yok, TV+ açık olsa bile kablolu internet aynen çalışıyor. Aslında üye olduğumuz günden beri bu sorun var ama evde pek tv izlenmediği için dert etmiyordum. Müşteri hizmetlerini aradığımda da sıkıntının turkcell'den kaynaklanmadığını söylüyorlar. Bu sorunu yaşayan, çözümü olan var mı?
Bende de benzer sorun, kablolu bağladığım Android box dan birşey izlerken oluyor. Box ı kullanırken, kablosuz İnternet aşırı yavaşlıyor veya kesiliyor. Huawei 255 modeminin kronik bir hatası sanırım.
Benzer bir sorun bende de var. Sorun modemde diye düşünüp değişim talep ettim. Değiştirdiler ama sorun devam ediyor. Çözümü tam olarak anlatabilecek birisi var mı?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbwp -- 3 Haziran 2018; 11:1:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @praefectus curiae
Bu mesajda bahsedilenler: @mrbwp
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @mrbwp
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @imhotep_of_grudge
Sorun modemde diye düşünüp değişim talep ettim.
Değiştirdiler ama sorun devam ediyor.
Çözümü tam olarak anlatabilecek birisi var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Aynı problem bende de var modem HG255s ne yapmalıyım? Birisi televizyonu açtığı an evdeki tüm kablosuz bağlantılar kopuveriyor.