Birçok ralli araçlarında devir düserken patatatata diye ateş atıyor görmüşsünüzdür. Bu araçlarda katsız sade boru mu var yoksa ekstrem bir şey mi takılı? D segment ve aşağısı araçların bazılarında da oluyor. (amaç magandalık değil sadece soruyorum)
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Magandalıktan ziyade c63 amg nin ve a45 amg nin gazdan ayağı çekince çıkardığı çatara patara ses insana dayanılmaz bir mutluluk hissi veriyor, kendinizi gülümserken bulmak çok hoş bir his
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agaçe -- 14 Ocak 2018; 21:23:3 >
Anti lag patlamaları. Gazı bırakınca ateşleme zamanı geç konuma alınıyor. Geç kıvılcım çakınca benzin, egzoz zamanında yanmaya devam ediyor. Turboya hızla çarpan egzoz gazı, turbonun yavaşlamasını önlüyor ama egzoz valfi ve turbonun ömründen ömür gidiyor. Komple düz boru var.
O egzozdan çatırdama sesi gelen yeni nesil otomobiller ise sadece avuntu. Anti lag yok, turbo ile zaten ölen motor sesini, vanalı vs egzozlarla böyle tatminkar hale getirmeye çalışıyorlar. Beş para etmez. Dsg fart dedikleri ses de kepazelik eseri mesela. Caddede atmosferik araçlardan, gürültü namına geri kalmamak için yapılmış bir olay.
Egzoz çatırdaması duymak isteyen, komple düz boru arkasına son susturuculu v8 motor dinlesin. Üst devirde gazı bırakınca nasıl da gök gürlemesi gibi ses geliyor ? Gerisi faso fiso. Buna, varex ile zırlayan dört silindirli motorlar da dahil.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crag Drag -- 14 Ocak 2018; 20:47:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >