Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1003
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Superonline pişmanlığı
W
8 yıl (1083 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

29 Aralık cuma günü başvurmuş olduğum İnternet bağlantısı hala bağlanmadı. 30 Aralık günü "48 saat içerisinde tarafınızdan randevu alınacak" diye mesaj göndermelerine rağmen 11 gün boyunca kimse aramadı. Bu 11 gün boyunca 6 kez müşteri hizmetlerini aradım. Her seferinde önceliğiniz artırıldı, her şeyiniz tamam sadece kurulum kaldı diyerek oyaladılar. Bu arada kurulum yapacak kişilerin aramalarını istedim aramadılar, onların numaralarını istedim vermediler. 11-12 gündür oyalamaktan başka yaptıkları bir şey yok. Yani diyeceğim o ki Superonline'ın da diğerlerinden farkı yok. Başvurumun iptalini istedim gerekli yerlere şikayetlerde de bulundum. Türkiye'de yaşamak insanın hayatından götürüyor ama bunlarla uğraşmak da farz oldu bu ülkede yaşıyorsak.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
8 yıl (18204 mesaj)
Yarbay

Dsl mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
8 yıl (1083 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

S
8 yıl (18204 mesaj)
Yarbay

Dsl ise dogal cunku telekoma iletiliyor telekomda kendinden almadiginiz icin isleri yavasatiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @weezer009
C
8 yıl (202 mesaj)
Teğmen

Hocam boş port sorununun Superonline ile alakası yok. Türktelekom boş port bahanesiyle süreci geciktiriyor sadece. 2 yıl dsl Superonline kullandım herhangi bir arızada her zaman onlar aradılar hergün sorun düzeldi mi devam ediyor mu diye. Hatta 2015'te ilk kurulum yapılacakken oturduğum yer yeni bina olduğu için dairelerden ankastreye giden kablolar her daireninki karışıktı üzerlerinde daire numaraları yazmıyordu. Türktelekom ekibi geldi baktı dedi senin dairenin kablosunu bulmak benim işim değil elektrikçi çağırın dedi ve gitti. Superonline'a arayıp durumu belirttiğimde ertesi gün onların ekibi geldi ve benim dairemin kablolarını tek tek deneyerek buldu ve modem kurulumu dahil gerçekleştirdi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
8 yıl (1083 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

portluk bir şey yok. sadece 10dklık işi yapmaya gelmediler.ayrıca defalarca kez anlatmama rağmen gecikmelerine sebep olabilecek hiç bir şey söylemediler. tek söyledikleri önceliğinizi artırdık en geç yarın gelecekler.



E
8 yıl (1956 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: cronaldo2

Dsl ise dogal cunku telekoma iletiliyor telekomda kendinden almadiginiz icin isleri yavasatiyor

Aynı sorunu şuan yaşıyorum.
Yılbaşından önce perşembe günü sabah internetim vardı. Akşamına yok. Gerekli işlemleri yaptım. Superonline tarafından kişiler geldi ve işlemleri yaptı. Telekomluk iş kaldı. Kaç gündür gelmiyorlar.

Telekomda kime başvuracağım?Hangi birimle görüşmem lazım?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
8 yıl (8715 mesaj)
Yarbay

Başka firma müşterilerini adam yerine koymazlar. Superonline tt'ye arıza kaydı (iş emri) girecek. TT canı isterse bakacak, istemezse yalandan sebep uydurup kaydı kapatacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Edmond_Dantes
E
8 yıl (1956 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Dr. Boone

Başka firma müşterilerini adam yerine koymazlar. Superonline tt'ye arıza kaydı (iş emri) girecek. TT canı isterse bakacak, istemezse yalandan sebep uydurup kaydı kapatacak.

Üstat peki biz bu işi TT'ye bildiremezmiyiz? Takip edebilmek için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
8 yıl (8715 mesaj)
Yarbay

İşte onu anlatmaya çalışıyorum, siz bildiremezsiniz firmanız bildirmek zorunda.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Edmond_Dantes
C
8 yıl (4057 mesaj)
Yarbay

Bilgin olsun superonline kapıya kadar geliyor , eğer binanızda telefon hattiniz belli değilse , telekom un çektiği kabloyu bağlamıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
8 yıl (1083 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

12. günde yani dün nihayet geldi bir arkadaş. Portu ayarlardı,modemi taktı gitti. en geç yarına internet gelir dedi. Sabah bir baktım superonlineden mesaj gelmiş, binanızda sorun var lütfen "elektrikci" çağırın diye. mesaj aynen böyle. her neyse önce türk telekomu aradım bağlaya bağlaya tam bu asıl işten kim sorumluysa ona kadar bağladılar. Ben daha olayı açıklamadan superonline a güzel bir kaydı. altyapınızda sorun yok hatta size bir arkadası yönlendirecegim dedi. geldi baktı arkadas superonline portu takmamışlar öyle açık duruyor dairenin bağlantısı.. daha neler yapacaklar bakalm elim kırılsaydı da basvurmasaydım

edit: türk telekom merkezinde de hata varmıs daha neler görecez bakalım :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weezer009 -- 10 Ocak 2018; 15:34:33 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
8 yıl (1627 mesaj)
Binbaşı

fiber yok mu orada niye adsl denen saçmalığı seçtin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @weezer009
T
8 yıl (1081 mesaj)
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: imhotep_of_grudge

fiber yok mu orada niye adsl denen saçmalığı seçtin?

Oyle deme hocam bazi yerler adsli zor destekliyor. 2 sene once arastirmadan adsl kullandim 2 sene 50 gb kotalib12 mbps.



Arastirdim ocak basindan itibaren 24 mbps 100 gb vdsle gectim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
8 yıl (1627 mesaj)
Binbaşı

TURKNET yapa varsa ona geç akk olmadan internet kullanırsın... VDSL desteğide vardı ...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tamam peki deki trip
T
8 yıl (1081 mesaj)
Çavuş

Ttnete gectim. Turknet pelixell vs bunlarla ugrasilmaz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @imhotep_of_grudge
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.