1. sayfa
en çok tutulanı o diye diğerlerini getirmiyorlar ama çok saçma çünkü herkes tek düze sistem kullanmak zorunda değil |
|
kesinlikle katılıyorum insanları otomatik almaya zorlamak nedir, resmen kendi ayaklarına sıkıyorlar. |
Hocam olay sadece otomatik değil ki mesela siz c4 Grandpicassoyu beğeniyorsunuz ama ucuz olsun benzinli manuel olsun diyorsunuz ama yok sadece üst donanım dizel otomatik var haliyle fiyatı çok yüksek |
hocam en çok tutulanı dediğin DS3 şuana kadar ocaktan beri 1 tane satılmış Maserati bile daha çok satılıyo |
yok genel olarak nasıl tercih ediliyorsa o şekilde satıyorlar o kombinasyonu beğen beğenme, dediğin konu ayrı tabi |
adamlar satmayacağız diyorsa bizde almayız sorun yok. para bizde,marka çok. mecburiyetimiz yok. |
| Yalniz dedigin diger markalarda ornek 5 tane arac getiriyor bunlarin icinde ne varsa secmen gerekiyor siparise gore arac yok hic birince |
|
Arkadaş gruplarımda ve çevremde Citröen sever olarak tanınan biriyim. Bayraktarlar'ın bu tutumu benim de hoşuma gitmiyor maalesef.Aynı tutumu Subaru'da da sergiliyorlar.Bakın Peugeot Türkiye'de böyle maalesef.1 numaraya oynayan araçlardan daha iyilerini üretiyorlar belki ancak bu stratejiyle işleri zor. |
pejo ve stroen cidden öyle. araçlara bakıyorsun. kendi yılında çıkan aaraçlardan daha konforlu daha donanımlı ve tasarım açısından kuvvetli. ama türkiye operasyonu boktan yürütüldüğü için aman pejo mu ama stroen mi deniliyor. söyleyenler yer yer haklıda 307 alan bir daha pejo mu tövbe diyor. kendi aracını tamir edemeyen servs olur mu ? türkiye olunca oluyor işte |
aynen ds4 üm var bir daha tövbe . o servislerde sinir hastası olmak istemiyorum. |
|
1 yıl kadar ds5 kullandım en ufak bi şikayetim olmadı servisleri de hem ucuz hem de ilgiliydi Donanım konusunda haklısınız Doğuş otonun satış stratejisi bunlarda zerre kadar yok malesef Şu an bayilerde elde kalan ds5ler var aslında d segment bir araç için oldukça uygun fiyatlar |
DS'ler gerçekten kaliteli ve özel araçlar ama maalesef hiç şansları yok Türkiye'de.. Bayraktarların değil başka bir distribütörün elinde olsa belki işler değişirdi ama yazık oluyor bence özellikle de DS'e.. |
| Türkiye'de bu araçlara karşı ön yargı var. Bunun kırılması için de satış ve kullanıcı sayısının artması lazım. E bunun için de yapılması gereken belli ama yapmıyorlar. Böyle senede 1 tane satmaya devam ederler. |
kullanıcı nın aldığı hizmet kalitesinin artması lazım. pejo bayii pejo aracı tamir edemiyor. papatya falı gibi parça değiştiriyor. o olmadı bu ,bu olmadı şu. tek yapabildikleri şey balata yağ ve filtre değişimi. |
| DS4 düz vites var yurt dışında mesela ama tr ye getirmiyorlar.Getirseler bende almak isterdim. |
satamiyorlar ki getirsinler |
aman aman doğuşun eline geçmesin peugeot gibi distribitör olmadan ülkemizde olmalı yani direkt fransa bağlantılı olacak o yüzden puglarda bir çok seçenek mevcut hatta olmayanı bile eğer bölge müdürleri araya girerse getirtme şansıda var ancak bu citroen de yok maalesef ben zamanında 1.6 112hp 6 ileri manuel exclusive almak için o kadar çabalamıştım ama başarılı olamadım. bu subaru içinde geçerli , satamamaktan değil yanlış satış politikasından kaybediyorlar yoksa renault da fransız pug'da fransız ancak ikisininde satışları çok iyi |
| Cactus de bu seriye dahil edilmeliydi. |
Hocam diğer markalarda atıyorum VW Passat 1.4 benzinli 125hp hp otomatik ve manuel var 1.4 benzinli 150 hp otomatik ve manuel var 1.6 dizel otomatik ve manuel 2.0 150hp,190hp,240hp otomatik seçenekleri var (donanım ve opsiyon seçeneklerini saymıyorum bile) DS5 1 motor ve 2 donanımla geliyor (Chic donanım şuan var mı bilmiyorum şayet fiyat listesi güncelleniyor) Burada temel sıkıntı aslında şu diğer markalar D segmenti araçlarını boş donanım olarakta getirerek 100 bin ₺ bandlarından satışa sunabiliyorken DS5 güncellemeden önce 172 bin ₺ idi Aynı şekilde DS4 132 bin ₺ fiyatı vardı (opsiyonsuz) Bu aslında bir nevi Doğuş otonun VW passatı sadece Highline ve DSG şanzumanla getirmesi gibi bir şey |
1. sayfa
Citroen ve DS markasını getiren Bayraktar Otomotiv (Distribütörü) satış yapmamak adına araçları ya tek donanım tek şanzuman yada saçma sapan kombinasyonlarla Türkiyeye getiriyor.
Citroen c4 picasso ve c4 grand picassoda tek motor ve tek şanzuman var Türkiyede (Fransada ise 6 motor opsiyonu var (12 kombinasyon) 1.6 dizel 2.0 dizel ,1.2 benzinli ve 1.6 thp benzinli)
DS3 te sadece 1.2 thp motor var (Sadece otomatik) (Fransada manuel ve otomatik olmak üzere 6 motor seçeneği var)
Liste bunun gibi uzar gider
Keşke Citroen ve DS markaları Doğuş grubu gibi bir distribütörün elinde olsada yollarda daha fazla görsek (Özellikle DS)
< Resime gitmek için tıklayın > bkz DS5 Performance Line (Avrupada satılıyor )
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.