19 Eylül'de kardeşimin adına olan aboneliği, yurt dışına gitmesi nedeniyle kapattırdım ve donmuş superonline aboneliğimi geri açtırdım, ve bu andan itibaren internetim kesildi. 150 saati aşkın bir süredir internet bağlantım yok, süreç şöyle gerçekleşti:
1. İnternet kesilince arıza kaydı bıraktım, superonline yetkilileri ankastrede yeni port etiketleme işleminin Türk Telekom yetkilileri tarafından yapılacağını belirtti. 2. 48 saatin sonunda altyapıda herhangi bir sorun olmadığı apartman içindeki kablolarda sorun olduğu bildirdiler, bu süre zarfında apartmana kimse gelmedi ve ankastreyi kimse kontrol etmedi, ankastreye yapıştırıcı yapıştırmıştım kimse kutunun kapağını bile açmamış ve etiketleme işlemi yapmamış 3. 2 sene önce interneti ilk bağlattığımda hızımın yüksek olması için 1. katta olan evime apartman girişinden cat6 kablo çektirmiştim, bu kabloyu 3 farklı elektrikçiye kabloları kontrol ettirdim, hiçbir sorun yok tamamen çalışıyor. 4. Aradan 5 gün geçti her arıza kaydı açışımda Türk Telekomdan sorun apartmandaki kablolardan kaynaklanıyor, elektrikçiyle sorunu halledin diye mesaj alıyorum, superonline'ı artık kaç kere aradığımı ben bile unuttum.
BTK'ya gerekli şikayetleri yaptım, artık ne yapacağımı bilmiyorum çaresiz kaldım, homeoffice olarak freelance çevirmenlik yapıyorum ve 1 haftadır hiçbir iş yapamadım. Superonline'dan tek aldığım cevap arıza kaydınızı oluşturdum, en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır. Türk Telekom alenen yalan söylüyor ve superonline da durumu hiçbir şekilde çözmek için uğraşmıyor. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim elbet aramızda benzer sorun yaşayan birileri vardır. Ankara'da Etlik-Kardeşler bölgesinde yaşıyorum.
Teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
binadan bir iki tt müşterisinin kablosunu sök mecbur bakmaya gelecekler yakalamış iken seninkine de baktır. Seni isimi öğrenirler o zaman sallamamazlık edemezler diğer müşterilere dokunuyor diye
19 Eylül'de kardeşimin adına olan aboneliği, yurt dışına gitmesi nedeniyle kapattırdım ve donmuş superonline aboneliğimi geri açtırdım, ve bu andan itibaren internetim kesildi.
150 saati aşkın bir süredir internet bağlantım yok, süreç şöyle gerçekleşti:
1. İnternet kesilince arıza kaydı bıraktım, superonline yetkilileri ankastrede yeni port etiketleme işleminin Türk Telekom yetkilileri tarafından yapılacağını belirtti.
2. 48 saatin sonunda altyapıda herhangi bir sorun olmadığı apartman içindeki kablolarda sorun olduğu bildirdiler, bu süre zarfında apartmana kimse gelmedi ve ankastreyi kimse kontrol etmedi, ankastreye yapıştırıcı yapıştırmıştım kimse kutunun kapağını bile açmamış ve etiketleme işlemi yapmamış
3. 2 sene önce interneti ilk bağlattığımda hızımın yüksek olması için 1. katta olan evime apartman girişinden cat6 kablo çektirmiştim, bu kabloyu 3 farklı elektrikçiye kabloları kontrol ettirdim, hiçbir sorun yok tamamen çalışıyor.
4. Aradan 5 gün geçti her arıza kaydı açışımda Türk Telekomdan sorun apartmandaki kablolardan kaynaklanıyor, elektrikçiyle sorunu halledin diye mesaj alıyorum, superonline'ı artık kaç kere aradığımı ben bile unuttum.
BTK'ya gerekli şikayetleri yaptım, artık ne yapacağımı bilmiyorum çaresiz kaldım, homeoffice olarak freelance çevirmenlik yapıyorum ve 1 haftadır hiçbir iş yapamadım.
Superonline'dan tek aldığım cevap arıza kaydınızı oluşturdum, en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır. Türk Telekom alenen yalan söylüyor ve superonline da durumu hiçbir şekilde çözmek için uğraşmıyor.
Bu durumdan nasıl kurtulabilirim elbet aramızda benzer sorun yaşayan birileri vardır. Ankara'da Etlik-Kardeşler bölgesinde yaşıyorum.
Teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.