21.12.2015 tarihinde satın almış olduğum 12 kg. kapasiteli LG marka F1495BDSA7 model makinam tamda en taşınma arefesi ve 10 günlük kurban bayramı tatili öncesinde arıza yaptı. LG yetkili servisi arkadaşlar (ısıtma-soğutma üzerine dükkan ama servis işte) sağolsunlar gelip kontrol ettiler ve makinede motor arızası tespit edilerek bayram sonrası sipariş geçilip parça isteneceği belirtildi. Genel anlamda memnun olduğumuz makinede ki en sağlam lanse edilen parçanın arıza yapması da kötü oldu.
Arıza kaydının açılıp parça tedariği süresi olan 17 iş günü içerinde kimseden yanıt alamadım ve geçtiğimiz Cuma günü LG Genel Müdürlüğüne mail ve faks ile dilekçe gönderdim. Aynı gün akşam saatlerinde servis aradı ve LG Genel Merkezince parça tedariğinin gerçekleşememesi nedeniyle makine değişimi yapılacağı belirtti bende aynı sorunlardan korktuğum değişim yerine para iadesi talebi bildirdim.
Kabul edilmesi halinde para iadesi süresince bende yeni makine arayışına girdim. Sizlerden ricam 9 kg. kapasiteli servis ve yedek parça konusunda üzmeyecek makine tavsiyesi rica ediyorum.
Nevşehir ilinde ikamet ettiğimden görüp alma seçeneklerim kısıtlı maalesef Profilo, Siemens, Elektrolux (Evkur), Hotpoint, Bosch, Samsung, Arçelik, Beko ve Vestel satış noktaları mevcut, bu markaların içerisinden de Hotpoint, Samsung, Arçelik, Beko ve Vestel markalarını çevremde kullanılan ürünlerdeki sıkıntılar nedeniyle elemek durumundayım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
21.12.2015 tarihinde satın almış olduğum 12 kg. kapasiteli LG marka F1495BDSA7 model makinam tamda en taşınma arefesi ve 10 günlük kurban bayramı tatili öncesinde arıza yaptı. LG yetkili servisi arkadaşlar (ısıtma-soğutma üzerine dükkan ama servis işte) sağolsunlar gelip kontrol ettiler ve makinede motor arızası tespit edilerek bayram sonrası sipariş geçilip parça isteneceği belirtildi. Genel anlamda memnun olduğumuz makinede ki en sağlam lanse edilen parçanın arıza yapması da kötü oldu.
Arıza kaydının açılıp parça tedariği süresi olan 17 iş günü içerinde kimseden yanıt alamadım ve geçtiğimiz Cuma günü LG Genel Müdürlüğüne mail ve faks ile dilekçe gönderdim. Aynı gün akşam saatlerinde servis aradı ve LG Genel Merkezince parça tedariğinin gerçekleşememesi nedeniyle makine değişimi yapılacağı belirtti bende aynı sorunlardan korktuğum değişim yerine para iadesi talebi bildirdim.
Kabul edilmesi halinde para iadesi süresince bende yeni makine arayışına girdim. Sizlerden ricam 9 kg. kapasiteli servis ve yedek parça konusunda üzmeyecek makine tavsiyesi rica ediyorum.
Nevşehir ilinde ikamet ettiğimden görüp alma seçeneklerim kısıtlı maalesef Profilo, Siemens, Elektrolux (Evkur), Hotpoint, Bosch, Samsung, Arçelik, Beko ve Vestel satış noktaları mevcut, bu markaların içerisinden de Hotpoint, Samsung, Arçelik, Beko ve Vestel markalarını çevremde kullanılan ürünlerdeki sıkıntılar nedeniyle elemek durumundayım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oiven -- 24 Eylül 2017; 10:46:49 >