Turk.net'den paket aldım ancak aktivasyon işlemlerini askıda tutuyorum. Bana bu durumu başta satarken söylemedikleri için askıda tutuyorum. Durum şu; Müstakil evimin 8-10 metre uzağında bulunan direkte Türk Telekom'a ait hat kutusu var. Turk.net'in söylediğine göre hattı oraya kadar çekmişler. Oradan evede biz kendimiz çekecekmişiz. Bu işlem bu şekilde mi oluyor? Yoksa Turk.net'de mi mantıksal bir arıza söz konusu? Bir alt katımıza 2 sene önce internet aldığımızda Türk Telekom gelip herşeyi yapıp modem üzerinde internet ışığını yakıp gitmişti. Şimdi Turk.net bu durumun kendilerini bağlamadığını, zaten fiyatlarının ucuz olduğundan bunu kullanıcının yapması/yaptırması gerektiğini söylüyorlar. Var ise Turk.net yetkilisi bir arkadaştan yada kullanan tecrübe sahibi arkadaşlardan aydınlatılma talebim var. Alakanıza teşekkür ederim.
Saygılarımla
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Kendi saha ekiplerine sahip olmadıkları için bina içi tesisat ile ilgilenmiyorlar doğru. Kutuda size ait hat belli olduktan sonra iki kablonun ucunu bağlamak nasıl zor ve karışık bende onu anlamıyorum.
Aslında kimsenin saha ekibi yok. TurkTelekom'da kendi müşterilerinin hat çekimini ankastreye kadar sağlamak ile yükümlüdür. Ankastreden sonraki işlem müşteriye aittir. Bu referans teklifde yer alan tüm firmalar için geçerli olan durum. turktelekom da dahil.
TurkTelekom TTNet müşterileri için ise Elit hizmet başlığında yapıyor artık bu hizmeti de. Ancak Elit hizmetin olmadığı yerde oradaki elemanın kafasına estiği gibi bazen içeri kadar çekiyor, bazen de yapmıyor.
Ankastre kontrolü için 50 lira yazmışlar. İyi de ankastre zaten bunların sorumluluğunda değil mi? Adam yanlış devreyi bağlamış veya etiketleme yapmamış ise müşterinin suçu ne?
Dosyadan anladığım kadarıyla tt, diğer firmalara da aynı hizmeti ücreti karşılığında veriyor.
Ankastreyi nasıl açacağım ki oradan hat çekeceğim. Yada elektrikçi nasıl müdahale edecek? Bu durumu Türk Telekom'a sorduğumda yetkisi müdahale olarak değerlendiriyor. Herşey bir kenara ben oradan evimin içine değil, binaya kadar çekilmesinin mantıklı olduğunu hala iddia ediyorum.
@doominsert arkadaşım, peki bu ankastre kutusu dediğin şey, bina girişinde olan şey değil mi? Yoksa bina dışındaki kutu mu?
Tam bilemiyorum tabi bölgenizi ama teknik olarak sizin ankastre kutunuza çekilmiş olmalı. Bölge müstakil ise, genelde oradaki kutulara elektirikçi müdahale edebiliyor.
Bina ana giriş terminal kutusundan itibaren abone nezdindeki cihazların telefon şebekesine bağlantısını sağlayan tesisat. bu tam binanın içinde yada binanın hemen dışında yada 3-4 metre uzağınfda olabiliyor.
Hocam böyle durumlarda eve önce ttnet bağlatın hattı çeksinler 1 ay fln kullanın taahhüt yaptırmadan. Sonra iptal edip turknete geçin. Benim 10-12 senelik ttnet adsl hattım vardı, kesinti 15dk sürdü hemen geçiş sağlandı.
Elektrikçi ile falan uğraşmayın ben 3 elektrikçi çağırdım kimse yapamadı 1 hafta sonra açtığım arıza kaydına istinaden türk telekom gelip bağlantıyı yaptı
Turk.net'den paket aldım ancak aktivasyon işlemlerini askıda tutuyorum. Bana bu durumu başta satarken söylemedikleri için askıda tutuyorum. Durum şu; Müstakil evimin 8-10 metre uzağında bulunan direkte Türk Telekom'a ait hat kutusu var. Turk.net'in söylediğine göre hattı oraya kadar çekmişler. Oradan evede biz kendimiz çekecekmişiz. Bu işlem bu şekilde mi oluyor? Yoksa Turk.net'de mi mantıksal bir arıza söz konusu? Bir alt katımıza 2 sene önce internet aldığımızda Türk Telekom gelip herşeyi yapıp modem üzerinde internet ışığını yakıp gitmişti. Şimdi Turk.net bu durumun kendilerini bağlamadığını, zaten fiyatlarının ucuz olduğundan bunu kullanıcının yapması/yaptırması gerektiğini söylüyorlar. Var ise Turk.net yetkilisi bir arkadaştan yada kullanan tecrübe sahibi arkadaşlardan aydınlatılma talebim var. Alakanıza teşekkür ederim.
Saygılarımla
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert