Arkadaşlar hepsiburada.com'dan Samsung türkiye garantili Samsung Galaxy a3 2017 SİYAH renk telefon sipariş etmiştim. Ürünü teslim aldım, Faturasında siyah yazmasına ve hatta kutusunun üzerinde de "Black Sky" yazmasına rağmen kutuyu açınca Gold renk telefon ile karşılaştım. Yani ürün doğru ama rengi yanlış. Bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım. Her neyse, hemen değişim ya da iade talebinde bulundum yarın kargoyla geri göndereceğim ama sizce değişim yapar ya da iade alırlar mı? Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Sağ ol kardeşim cevabın için. Ben şahsen değişimi tercih ederimde, değiştirmeseler bile bir şekilde çözüm bulsunlar paramı iade etsinler ona da razıyım. Aynı telefonu bir bahane uydurup geri göndermesinler de... Kaç defa alışveriş yaptım bu siteden ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım aslında, ama bir musibet bin nasihata bedel derler. Bundan sonra internetten telefon vb. gibi elektronik ve pahalı ürünler alırsam iki kere düşüneceğim. Saygılarımla..
Sağ ol kardeşim cevabın için. Ben şahsen değişimi tercih ederimde, değiştirmeseler bile bir şekilde çözüm bulsunlar paramı iade etsinler ona da razıyım. Aynı telefonu bir bahane uydurup geri göndermesinler de... Kaç defa alışveriş yaptım bu siteden ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım aslında, ama bir musibet bin nasihata bedel derler. Bundan sonra internetten telefon vb. gibi elektronik ve pahalı ürünler alırsam iki kere düşüneceğim. Saygılarımla..
Değişim de alırsın iade de alırsın da. Kargo-süreç vs uğraştırmaları can sıkıcı durum.
Farklı bir ürün N11'den aldım. Bir aparatı eksik geldi iade ettim. Ama kargoydu satıcıydı derken yorucu ve kötü bir süreç sonunda iademi aldım. Sonra da N11 hesabımı sildim. Belki bir daha N11 kullanmayacağım.
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Her neyse, hemen değişim ya da iade talebinde bulundum yarın kargoyla geri göndereceğim ama sizce değişim yapar ya da iade alırlar mı?
Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mundt -- 25 Nisan 2017; 19:50:25 >