Sevgili arkadaşlar, forumlardan Türknet'in AKK'yi kaldırdığını okudum ve hemen akabinde müşterisi olduğum Türknet'i aramamla AKK'nin kaldırılması bir oldu. Çağrı merkezinden aldığım bilgiye göre hizmet alınan santral YAPA sistemini barındırıyorsa bu hizmetten faydalanılabiliyormuş. Umarım ileride bir sorun çıkmaz ve diğer firmalara da örnek olur. Türknet forever :D Not: Ev kullanıcıları için geçerli.
Ben iptal edeceğimi söyleyip ıslak imzamı gönderdiğim gün 4 saat sonra telesekreter beni arayıp size müjdeli haberim var AKK'yi tamamen kaldırdık falan filah saymaya başladı bende dinleyen olursa diye ama geç kaldınız ben çoktaan abonelik iptal ettirdim dedim kapattım :) Son pişmanlıktı türknet. Belki kalitesi yükselince geri dönüş yaparım :)
Ben iptal edeceğimi söyleyip ıslak imzamı gönderdiğim gün 4 saat sonra telesekreter beni arayıp size müjdeli haberim var AKK'yi tamamen kaldırdık falan filah saymaya başladı bende dinleyen olursa diye ama geç kaldınız ben çoktaan abonelik iptal ettirdim dedim kapattım :) Son pişmanlıktı türknet. Belki kalitesi yükselince geri dönüş yaparım :)
Arkadaşlar dün akşam nette gezinirken 150 gb akk kotamon daha 60 gb kullanmısken msj geldi yüzde 80 kullanmıssınız diye msj geldi online işlemlere bakıyom daha 60 gb kullanmısım ama msj ve email yoluyla bana bana yüzde 80 kullanmısınız diye msj atıyolar hangisi dogru.yüzde 80 kullanmam çok zor .basına boyle olay gelen varmı
Arkadaşlar dün akşam nette gezinirken 150 gb akk kotamon daha 60 gb kullanmısken msj geldi yüzde 80 kullanmıssınız diye msj geldi online işlemlere bakıyom daha 60 gb kullanmısım ama msj ve email yoluyla bana bana yüzde 80 kullanmısınız diye msj atıyolar hangisi dogru.yüzde 80 kullanmam çok zor .basına boyle olay gelen varmı
bu mesaj yoluyla bildirme olayı mayıstan sonra zorunlu olduğu için deneme yapıyor olabilirler. hata olmuş olabilir. ama sitede yazan değerler anlık değerler değildir 12-16 saatte bir güncellenir.
Not: Ev kullanıcıları için geçerli.